آیا می توانید نمونه هایی از کاربرد بیل مکانیکی زنجیری و لاستیکی و ادوات کشاورزی مرزکش تولید شرکت هیدرومک را نام ببرید؟ آیا در فضای مجازی، نمایندگی های فروش اینترنتی شرکت هیدرومک فعالیت دارند یا خیر؟
ماشین های عمرانی دارای انواع مختلفی می باشند. یکی از آن ها که بسیار پرکاربرد است و در اغلب پروژه های ساختمانی، راه و جاده سازی و از این قبیل مشاهده می شود، دستگاه بیل مکانیکی است. بیل مکانیکی از اجزای مختلفی تشکیل شده که اصلی ترین آن ها بدنه و شاسی می باشد. البته نمی توان از اهمیت و تاثیر دیگر قسمت های بیل مکانیکی نظیر باکت، نوع لاستیک ها و غیره در راندمان دستگاه بیل مکانیکی چشم پوشی کرد.

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی بر اساس نوع چرخی که در ساخت آن به کار گرفته شده است و همین موضوع سبب تغییر در نوع کاربرد این ماشین عمرانی شده است، دارای انواع گوناگونی می باشد. دو نمونه کلی از دستگاه بیل مکانیکی به شرح ذیل است:

  1. دستگاه بیل مکانیکی با چرخ لاستیکی
  2. دستگاه بیل مکانیکی با چرخ زنجیری

هر یک از این دو دستگاه، مناسب برای پروژه هایی هستند که نیاز به خاک برداری، حفر توسط بیل جلو تراکتور دست دوم و مواردی از این دسته می باشد. با این تفاوت که در نمونه اول، باید خاک های اطراف پروژه در حال اجرا، به صورتی باشد که نرم نبوده و بیشتر از سنگ و خاک سفت باشد. زیرا بیل مکانیکی لاستیکی، تمام وزن دستگاه را به صورت متمرکز به سطح خاک وارد کرده و اگر این خاک ها نرم باشند، ممکن است انجام عملیات بر روی آن ها، به دلیل فشرده شدن خاک، بسیار سخت، زمان بر و دارای هزینه زیادی باشد.
با توجه به توضیحات بالا، می توان متوجه شد که دستگاه بیل مکانیکی زنجیری، مناسب تر برای خاک های نرم بوده و وزن دستگاه را بر روی نقاط خاصی از زمین متمرکز نمی نماید.

بیل مکانیکی در زمره ماشین های سنگین عمرانی می باشد که از قیمت بالایی برخوردار است و باید هزینه های زیادی برای خرید آن پرداخت. به همین منظور، اگر شما هم خریدار بیل مکانیکی هستید و می خواهید در خصوص بهترین برند های بیل مکانیکی اطلاعاتی کسب کنید، می توان شرکت تولیدی هیدرومک را نام برد. زیرا هیدرومک زمان زیادی است که به تولید و عرضه انواع بیل مکانیکی لاستیکی و زنجیری مشغول بوده و حتی قطعات و لوازم یدکی این دستگاه را در بالاترین کیفیت، به مشتری ارائه می دهند.
اگر برای خرید بیل مکانیکی مورد نیاز خود، به دنبال شرکتی هستید که شرایط ویژه نظیر فروش اقساطی را برای مشتری در نظر گرفته باشد، هیدرومک گزینه مناسبی است.
با مراجعه به نمایندگی های فروش هیدرومک در سراسر کشور و یا سر زدن به سایت هایی که عاملان فروش این برند در فضای مجازی می باشند، نه تنها می توانید از مشخصات فنی، ویژگی ها و نقاظ قوت و ضعف انواع بیل مکانیکی مطلع شوید، بلکه امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری هم برای شما فراهم خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *