بیل مکانیکی هیوندای در مدل سایز 200 و بیل بکهو تبریز از هر دو نوع چرخ لاستیکی و زنجیری ساخته شده اند. مشخصات فنی این سایز از بیل مکانیکی در زیر توضیح داده شده است.
بیل مکانیکی های هیوندای دارای طیف وسیعی از سایز ها می باشند. به عبارتی کمپانی هیوندای در تولید و ساخت بیل مکانیکی بسیار فعال بوده است. تنوع سایز بیل مکانیکی های هیوندای در کنار کیفیت این برند موجب شده تا طرفداران بی شماری از سراسر جهان تمایل به خرید بیل مکانیکی های این برند داشته باشند.

مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندای 200 چیست؟
بیل مکانیکی هیوندای 200 و بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ هم از نوع لاستیکی و هم با زیربندی زنجیری تولید گشته است. انواع لاستیکی این سایز از بیل مکانیکی با وزنی معادل بیش از 20 تن دارای موتور 6 سیلندر و پر قدرت کامینز بوده و توان موتور آن 166 اسب بخار می باشد. ظرفیت باکت بیل مکانیکی هیوندا 200، 0/8 متر مکعب و سرعت جابجایی آن 33 کیلومتر بر ساعت است. حداکثر شیب مجاز قرار گرفتن این دستگاه بیش از 31 درجه و حداکثر نیروی حفاری این دستگاه 9/9 تن در نظر گرفته شده است. ضمناً ظرفیت مخزن سوخت بیل مکانیکی لاستیکی هیوندای 200، 310 لیتر و ظرفیت مخزن روغن هیدرولیک آن 180 لیتر می باشد.
برای سفارش انواع دست دوم و صفر این بیل مکانیکی با ما در ارتباط باشید.


 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *