آیا با مدل های مختلف بیل مکانیکی هیدرومک آشنا هستید؟ آیا می دانید که این شرکت تولیدی برای تعویض و یا تعمیر لوازم و قطعات یدکی به کار گرفته شده در ماشین سنگین، چه شرایطی را تعیین کرده است؟
هیدرومک یکی از شرکت های سازنده بیل مکانیکی و ماشین های صنعتی سنگین می باشد که بهترین بیل مکانیکی را با شرایط فروش فوق العاده، در بازار توزیع می نماید. این شرکت در ترکیه مشغول به فعالیت بوده و علاوه بر فروش نقدی، شرایطی از قبیل اقساط کوتاه مدت و بلند مدت هم برای خریدار در نظر گرفته است.
بیل مکانیکی در اصل نوعی ماشین سنگین می باشد که در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی، قابل خریداری است. بیل مکانیکی به نسبت لودر، دارای کاربرد بیشتری می باشد و در اندازه های بزرگ و کوچک، برای پروژه های ساختمانی، راه و جاده سازی و …، مورد استفاده قرار می گیرد.
لوازم و قطعات بسیاری در بیل مکانیکی به کار گرفته شده تا به بهترین نحو، این نوع از ماشین سنگین بتواند کار کند. شرکت های تولید کننده و سازنده بهترین بیل مکانیکی از جمله هیدرومک، می بایست در کنار ساخت بیل مکانیکی، لوازم و قطعات یدکی آن را هم ساخته و به بازار عرضه کنند. زیرا هر نوع ماشینی بعد از مدت زمانی، ممکن است برای لوازم یدکی آن از قبیل موتور، کابین، ناخن، باکت و …، مشکلاتی به وجود آید که نیاز به تعمیر، سرویس و یا تعویض داشته باشد.
بسیاری از شرکت ها در ایران هم وجود دارند که در اصل نوعی شرکت بازرگانی لوازم یدکی بیل مکانیکی به شمار رفته و قطعات بیل مکانیکی با برند های کماتسو، هیدرومک، هیوندا و … را ار کشور های تولید کننده خریداری کرده و در بازار داخلی توزیع می نمایند.
با در نظر گرفتن قیمت خرید، کیفیت و همچنین اصل و اورجینال بودن لوازم یدکی بیل مکانیکی، می توان از طریق سایت های فروش اینترنتی هم قطعات مورد نظر را خریداری کرد.
منبع: دستگاه های صنعتی ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *