شرکت های سازنده ماشین های عمرانی از قبیل بیل مکانیکی و بیل بکهو تبریز را می شناسید؟ آیا می دانستید که بیل مکانیکی هایی از نوع هیدرولیکی به بازار عرضه شده اند؟
یکی از ماشین های عمرانی و راهسازی، بیل مکانیکی نام دارد. بیل مکانیکی ماشین سنگینی است که اغلب امور عمرانی مرتبط با ساخت و ساز، حفر زمین، گود برداری و …، به کمک این ماشین های بزرگ و کاربردی انجام می شود.
بیل مکانیکی در حالت کلی و از نظر کارکرد، به دو دسته بیل مکانیکی کابلی و هیدرولیکی تقسیم بندی می شود. حال می توان به این موضوع پرداخت که هر یک از این بیل مکانیکی های کابلی و یا هیدرولیکی، خود دارای چند نمونه هستند. بیل مکانیکی را در صورتی هیدرولیکی می گویند که در ساخت آن از موتور، سیلند و مایع هیدرولیکی استفاده می شود. البته باید بدانید که در ساخت و آماده سازی بیل مکانیکی کابلی، تجهیزاتی از این قبیل استفاده نشده و طناب های آهنی به منظور ایجاد حرکت در بیل مکانیکی به کار گرفته شده است.
بیل مکانیکی بر اساس نوعش، می تواند دارای چرخ های متفاوت زنجیری و یا پلاستیکی باشد که نحوه به کارگیری هر یک متفاوت بوده و اغلب از بیل مکانیکی چرخ زنجیری در پروژه هایی که خاک نرم وجود دارد استفاده می شود و از بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در پروژه هایی که زمین های شیب دار و دارای سنگ می باشد، استفاده خواهد شد.
اما مسئله ای که در خرید و فروش انواع بیل مکانیکی و بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ مد نظر خریدار می باشد، میزان راندمان و سرعت کارکرد آن است. مسلم است که بیل مکانیکی هیدرولیکی، با توجه به لوازم و قطعات یدکی هیدرولیکی که در ساخت آن ها به کار گرفته شده است، دارای بازده حدود 90% خواهند بود و به همین دلیل است که بیشتر خریدار ها به دنبال تهیه بیل مکانیکی هیدرولیکی برای انجام پروژه های راهسازی و ساختمان سازی خود هستند.
شرکت های زیادی را می توان نام برد که سازنده این نوع از ماشین سنگین بوده و محصولات باکیفیتی و دارای طول عمر بالایی را به بازار عرضه می کنند. چند نمونه از شرکت های سازنده بیل مکانیکی هیدرولیکی در اندازه های مختلف بدین شرح است: کوماتسو، زوم لاین، کاترپیلار، ولوو، هپکو، اطلس و هیوندا.
برای اطلاع از نحوه خرید بیل مکانیکی و شرایط فروشی که هر شرکت سازنده برای ارائه بیل مکانیکی تولیدی خود در نظر گرفته است، بهترین راه، سر زدن به سایت های مربوطه خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *