یک درب ورودی ساختمان ضد سرقت به سبک هلندی.
درب هایی به سبک هلندی که به فضای داخلی شما عظمت می بخشد

درهای هلندی یا نیم درب به دو نیمه تقسیم می شوند به طوری که می توان نیمه بالایی را با بسته ماندن نیمه پایین باز کرد و بالعکس. این سبک شیوایی و عظمت زیادی به فضای داخلی شما می بخشد. درهای هلندی برای فضاهای کوچک بالکن عالی هستند.

ایده های طراحی درب چوبی
نتیجه
چوب همیشه بهترین انتخاب در بین مواد برای درب پلی وود عایق صدا بوده است. به این ترتیب، طرح های درهای چوبی هرگز در افزودن ظرافت، شخصیت، عمق و لمس قدیمی به فضای داخلی خانه کوتاهی نمی کنند. چوب ساج، سدر، بلوط و ماهاگونی از بهترین چوب ها برای طراحی درب شما هستند.

می توانید دکوراسیون کلی خانه خود را با طرح های چوبی سنتی یا طرح های تخته ای سبک تر تغییر دهید. همچنین می توانید رنگ آمیزی درب ها را برای مطابقت با سایر ویژگی های طراحی در نظر بگیرید یا آنها را طبیعی نگه دارید. طراحی درهای چوبی در دو قاب تک و دوتایی وجود دارد، بنابراین انتخاب درب چوبی اتاق مناسب برای خانه شما ممکن است دشوار باشد.

نوع چوبی که برای ساخت درب ورودی ساختمان ضد سرقت های شما استفاده می شود نه تنها بر ظاهر آنها بلکه بر روی روش نصب، کنترل صدا و دما نیز تأثیر می گذارد. همچنین، انواع مختلف چوب مسئول دستیابی به ظاهر و حال و هوای متفاوت در خانه شما هستند. اما به خاطر داشته باشید که برخی از انواع چوب برای درهای خارجی بهتر هستند و برخی دیگر برای درهای داخلی.

درهای چوبی باکیفیت نه تنها به عنوان یک دکور بلکه به عنوان گزینه ای بادوام و مطمئن برای داخل و خارج خانه شما نیز عمل می کنند. همچنین می توانید درهای چوبی خود را رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی کنید تا ظاهر، ظاهر یا دوام دقیقی به آنها ببخشید و دکوراسیون منزل خود را کامل به نظر برسانید.

  • منابع:
    1. Britain’s Oldest Door
  • تبلیغات: 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *