آیا می دانستید که شرکت هیوندای که تولید کننده خوب بیل مکانیکی می باشد، امکان خرید قسطی ماشین آلات عمرانی و معدنی و همچنین بیل بکهو هیدرومک 102b خود را برای خریداران فراهم نموده است؟
این روز ها به دلیل زیاد شدن تعداد پروژه های ساختمانی، عمرانی و همچنین معدنی، خرید و فروش و همچنین اجاره بیل مکانیکی و ماشین های حفر از این دسته، بسیار زیاد شده است. بیل مکانیکی و بیل عقب تراکتور دست دوم هم جزو کاربردی ترین ماشین های معدنی می باشد که در بازار وجود دارد و بر حسب نوعش، ممکن است قابلیت هایی نظیر امکان نصب پیکور به میله جم را داشته باشد. مسلم است که هرچه بیل مکانیکی، ظرفیت برداشت بیشتری داشته و قابلیت های موجود در آن بیش از دیگر گونه های بیل مکانیکی باشد، قیمت بالاتری را در بازار به خود اختصاص می دهد.
شرکت هایی از قبیل هیوندای، دوسان، کوماتسو و ولوو که شناخته شده ترین تولید کننده های انواع بیل مکانیکی در جهان به شمار می روند، بیل مکانیکی را در انواع مختلف ساده و پیشرفته که قابلیت ها و ظرفیت های برداشت متفاوتی دارد، به بازار عرضه می کنند.
در میان تمام شرکت های نامبرده، شرکت هیوندای، تنوع محصولات بسیار زیادی دارد و اگر بتوان انواع بیل مکانیکی تولیدی در شرکت هیوندای را که به صورت چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی تولید می شود به چند مدل تقسیم بندی کرد، می توان از محصولاتی نظیر بیل مکانیکی هیوندای R210W-9S، بیل مکانیکی هیوندای R380LC-9SH و … نام برد که در نمونه اول، مدلی از بیل مکانیکی لاستیکی و نمونه دیگر، چرخ زنجیری می باشد.
با توجه به اینکه قیمت دستگاه بیل مکانیکی زیاد بوده و توان خریدار ها از نظر اقتصادی متفاوت می باشد، شرکت شرایط ویژه ای را برای خریداران بیل مکانیکی هیوندای در مدل های مختلف در نظر گرفته است. کسانیکه نمی خواهند و یا بودجه لازم را ندارند تا بیل مکانیکی هیوندای صفر کیلومتر را به صورت نقدی از شرکت خریداری نمایند، می توانند آن را به صورت قسطی خریداری کنند. خرید بیل مکانیکی به صورت قسطی و در اقساط بلند مدت، سبب می شود تا به فرد از نظر مالی فشاری وارد نشود. شرایط خرید و فروش قسطی بیل مکانیکی صفر کیلومتر، به جذب مشتری توسط شرکت هیوندای کمک کرده و از طرفی هم به افرادی کمک می کند که توان خرید بیل مکانیکی به صورت نقدی را نداشتند.
برای اطلاع از شرایط خرید قسطی بیل مکانیکی مورد نظر خود، می توانید سایت هایی که عامل فروش و یا نمایندگی شرکت هیوندای در ایران می باشد را پیدا کرده و در خصوص شرایط ویژه فروش‏، ویژگی ها و مشخصات فنی بیل مکانیکی و مسائلی از این قبیل مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *