آیا با انواع بیل مکانیکی که در پروژه های عمرانی و معدنی به کار گرفته می شود آشنا هستید؟ آیا می دانستید که شرکت هیوندا، تولید کننده بهترین بیل مکانیکی با نام هیوندای 320 و بیل بکهو هیدرومک صفر می باشد؟
بیل مکانیکی، ماشین سنگینی به شمار می رود که از آن در پروژه های عمرانی، ساخت و ساز و عملیت معدنی از قبیل حفر و … استفاده می شود. بیل مکانیکی ساختار چندان پیچیده ای نداشته و تنها جزئیاتی که بیشتر از دیگر ماشین های سنگین دارد، کابین قابل چرخش، باکت، نوع لاستیک که ممکن است زنجیری یا لاستیکی باشد و همچنین مواردی از این دسته خواهد بود.
شرکت های تولید کننده خودرو های سبک از قبیل هیوندا، بهترین نوع بیل مکانیکی را با ظرفیت بالای باکت در حدود 1.5 مترمکعب، و بیل عقب تراکتور رومانی، سوخت بسیار کم و راندمان بالا تولید کرده و بر اساس مشخصات فنی که بیل مکانیکی شامل می شود، نام های هیوندای 320، 330 و … را به آن داده است.
بیل مکانیکی هیوندای 320، دارای چزخ های زنجیری بوده و بر اساس نوع چرخ، بهتر است در پروژه هایی از آن استفاده کرد که خاک مناطق نرم بوده و امکان استفاده از بیل مکانیکی با چرخ لاستیکی وجود ندارد. زیرا وجود چرخ زنجیری در زیر انواع بیل مکانیکی هیوندای 320، سبب می شود تا وزن بیل مکانیکی که در حدود 32 تن است، به صورت پراکنده به زمین وارد شود و متمرکز در یک نقطه نباشد. زیرا قرار گرفتن وزن بیل مکانیکی بر روی خاک، سبب می شود تا خاک فشرده شود و انجام عملیت عمرانی، معدن و حفر تا حدودی سخت شود. اما این در صورتی است که از بیل مکانیکی چرخ لاستیکی بر روی خاک های نرم استفاده شود.
شرکت تولید کننده هیوندا، با در نظر داشتن شرایط خرید و فروش نقدی و اقساطی، امکان این را برای افراد فراهم می کند تا به سادگی بتوانند انواع بیل مکانیکی های این شرکت از قبیل مدل 320 را خریداری نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *