طی سال های اخیر صنعت کشاورزی پیشرفت زیادی کرده است و تجهیزات مدرن و قدرتمندی در این صنعت روی کار آمده اند که کار را برای کشاورزان راحت تر می کند. از جمله این ادوات پر کاربرد می توان به بیل تراکتور بهنام لودر اشاره کرد که قابلیت های زیادی دارد و می تواند به صورت همزمان و کاملا اتوماتیک فعالیت های زیادی را انجام دهد. این مرکز با فروش انواع بیل لودری نیاز مصرف کنندگان را پاسخ می دهد.

بیل تراکتور بهنام لودر

بیل تراکتورسازی تبریز

بیل تراکتورسازی تبریز بیل تراکتور دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و کاربردهای زیادی را از خود نشان می دهد. این بیل به صورت کاملا مجزا در عقب تراکتور نصب شده و عملیات خاکبرداری و مسطح کردن مزارع و مراتع و پر کردن گودال ها را به خوبی انجام می دهد. قدرت این ادوات بسیار بالا بوده و در صنعت ساخت و ساز خصوصا جاده سازی هم مصارف مختلفی دارد.

هر جا که مصالح ساختمانی نیاز به جمع آوری و انتقال داشته باشند از این وسیله کاربردی استفاده می شود. برای لوله کشی آب و فاضلاب که باید خاک را برداشته و مجدد آن را روی لوله ها قرار داد این وسیله بیشترین کاربرد را دارد. استحکام و دوام بالا باعث شده تا کارایی های مختلفی داشته باشد.

این وسیله در عقب و جلو قابل نصب است و هر کدام کارایی های مختص به خود را دارند. اتصال آن در عقب تراکتور به صورت کاملا ایمن بوده و می تواند مواد مختلفی را جابجا کند. انواع بیل تراکتور در بازار در دو نوع ۳ جک و ۴ جک عرضه می‌شود که نوع ۴ جک برای کارهای سنگین تر و نوع ۳ جک قیمت های مقرون به صرفه تری دارد و و برای کارهای سبک تر مناسب می‌باشد.

همچنین این بیل های تراکتور در دو شکل دندانه دار و صاف عرضه می شود که مطابق با نوع باربرداری که می خواهد انجام دهد انتخاب آن متفاوت می باشد. تمامی انواع بیل تراکتور عرضه شده دارای کیفیت فوق العاده می باشد و از استقامت و مقاومت بسیار بالایی در برابر بار هایی که حمل می‌کنند برخوردار هستند.

بیل بکهو هیدرومک دیوار

بیل بکهو هیدرومک دیوار بیل های بکهو، انواع مختلفی دارند که با نازل ترین قیمت ها در مجموعه زیر، عرضه می شوند. به طور کلی، بیل مکانیکی ها نقش های مهمی را ایفا می کنند که کاربرد اصلی آن ها در فرآیند کشاورزی است و در جهت سهولت انجام کار، بسیار موثر هستند. این بیل مکانیکی تراکتور ها، باید کیفیت لازم و استاندارد را داشته باشند تا مصرف کننده را با استفاده بهینه آن ها، بهره مند سازند.

مراکز معتبری هستند که انواع بیل مکانیکی تراکتور را با کیفیت های عالی از برند های مختلف به فروش می رسانند که با شناسایی این مراکز، می توان این ادوات و تجهیزات را با پرداخت هزینه کمتری خریداری کرد. بیل مکانیکی های با بدنه محکم وضد زنگ، که از مواد اولیه مرغوب حاصل می گردند، عملکرد درستی نیز از خود ارائه می دهند و رضایت فرد مصرف کننده را از هر لحاظ به خود جلب می نمایند.

بیل تراکتور درجه یک به صورت کاملاً استاندارد طراحی و تولید شده به همین خاطر است که کارایی این محصول بسیار زیاد بوده و نحوه استفاده از آن راحت و آسان می باشد و شما می توانید به راحتی از این محصولات استفاده کنید. این محصولات دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و شما می توانید برای زمان طولانی از این کالا استفاده کنید‌.

انواع بیل های مکانیکی که به بیل مکانیکی جلو تراکتور و بیل مکانیکی پشت تراکتور تقسیم می شوند، با رنگ بندی های مختلف و کیفیت فوق العاده در مجموعه زیر به روش مستقیم و بدون واسطه عرضه می گردند. شما می توانید با مسئولین فروش در این مرکز فروش بیل مکانیکی مرغوب، تماس بگیرید و از مدل های مختلف این محصول ها و همچنین قیمت روز انواع بیل مکانیکی ها مطلع گردید و با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

بیل بکهو رومانی

بیل بکهو رومانی یک تراکتور به خودی خود کاربرد زیادی ندارد و برای استفاده از آن باید به آن ادوات و متعلقات دیگری نصب کرد، تراکتور ها از ماشین و ادوات کاربردی از قدیم تا امروز هستند که با استفاده از بیل ها و ادواتی که دارند برای شخم زدن و زیر و رو کردن خاک و موارد دیگر بسیار کمک می کنند و در زمین های کشاورزی و باغ ها سطوح ناصاف و ناهموار از انها استفاده زیادی می شود، بیل تراکتور برای خاک روبی و مسطح کردن خاک و زمین کمک دهنده است.

پیشرفت علم و تکنولوژی شیوه های کشاورزی را مدرن تر کرد و دستگاه ها و ادوات جدیدی ساخته شد که کاربرد خوبی در این صنعت دارند که توانسته کمک فراوانی به افزایش تولید محصولات کشاورزی کند و کار را برای کارگران و کشاورزان این بخش آسان تر کند.

با مدرن شدن شیوه های کشاورزی راحتی و کارآمدی افزایش یافت و افزایش چشمگیری در تولیدات محصولات کشاورزی صورت گرفت، تمام این پیشرفت ها به خاطر استفاده از دستگاه ها و ادوات جدید مانند بیل پشت و جلوی تراکتور می باشد. قیمت این ادوات که به تراکتور نصب می شوند در بازار همیشه در نوسان هستند بیل جل یکی از پرکاربرد ترین ادوات متصل شده به تراکتور است که کارایی زیادی در صنایع کشاورزی ، دامپروری و راهسازی دارد.

از مزایای بیل تراکتور این است که در انواع 3 جک و 4 وجود دارند و از شیلنگ ها و اتصالات استاندارد برای آنها استفاده می شود و از رنگ های پلی اورتان برای آن استفاده می شود و نصب سریع و آسانی به تراکتور دارد و به راحتی پس از نصب به حداکثر ارتفاع بارگیری حدود ۴ متر می رسد، تعادل کاملی در بیل جلوی تراکتور درهنگام بارگیری وجود دارد که به دلیل استفاده از ۴ جک هیدرولیکی دوطرفه می باشد.

بیل تراکتور دیوار

بیل تراکتور دیوار تهیه بیل لودری مناسب یکی از دغدغه های اغلب افراد در هنگام خرید این محصول می باشد. این مقوله از آن جهت حائز اهمیت است که تنوع در زمینه این محصولات بالاست. به این ترتیب که شما می بایست با توجه به نیاز خود و عملکردی که از بیل مورد نظر نیاز دارید، مدل مناسبی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

به منظور ارائه یک راهنمای دقیق در این زمینه، به بررسی این محصولات می پردازیم. در چنین شرایطی و با شناخت بیشتر شما قادر خواهید بود تا انتخاب بهتری داشته باشید.

بیل های تراکتوری در انواع مختلفی چهار و شش سیلندر تولید می شوند. لذا با توجه به قدرت مورد نیازتان می توانید هر کدام از این موارد را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای انجام کارهای عمرانی کمی سنگین و جابجایی نخاله هایی که وزن نسبتاً بیشتری از خاک دارند ترجیح تان این باشد که از انواع شش سیلندر این محصول استفاده نموده و در مواردی که به قدرت بالایی نیاز ندارید، نمونه های چهار سیلندر می توانند جوابگوی نیازتان باشند.

در هنگام انتخاب بیل مورد نظر به قابلیت نصب آن بر روی تراکتور خود توجه ویژه ای نشان دهید. خوشبختانه بیل لودری تراکتور اصفهان امکان نصب بر روی انواع تراکتورها را داراست و در صورت انتخاب محصولات این خانواده دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.

تعداد جک نیز یکی از فاکتورهای مهم در بیل های لودری می باشد. به عنوان مثال می توان به نمونه های چهار جک و سه جک آن اشاره نمود. این مقوله نیز در انتخاب بیل مورد نظر تاثیر به سزایی دارد، چرا که توان بالا بردن مواد بستگی زیادی به تعداد این جک ها دارد.

بیل بکهو شیپور

بیل بکهو شیپور از آنجا که بیل تراکتوری درجه یک مهمترین بخش این ماشین تلقی می شود، بسیاری از عرضه کنندگان آن در نظر دارند تا این دستگاه ارزشمند را با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار کنند. به همین منظور تلاش می کنند تا بتوانند ارتباط مستقیمی میان مشتریان و خودشان برقرار کنند. کافی است با تامین کنندگان بطور مستقیم ارتباط برقرار کنید تا این کالا را دریافت نمایید.

اما در حال حاضر عرضه بیل تراکتوری مرغوب و درجه یک با بهترین کیفیت توسط متخصصان و کارشناسان خبره انجام می شود. به همین دلیل در حین خرید آگاهی از اطلاعات جامع و مفید در مورد این نوع ماشین بسیار مهم می باشد. که مشاوران فروش آن را با خریداران در میان می گذارند.

برای دریافت اطلاعات جامع و مناسب کافی است با ما ارتباط برقرار کنید. همه روزه مشاوران فروش ما آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشند.

بیل بکهو 130 100 100s

بیل بکهو 130 100 100s در صنایع مختلف از جمله در بخش کشاورزی برای بالا رفتن کیفیت و سرعت کار از ماشین‌ آلات مختلفی استفاده می‌ شود که از جمله مهم‌ ترین آنها بیل بکهو 100s 100 130 می‌ باشد. تراکتور ماشینی بسیار پرکاربرد است و صاحبان صنایع مختلف از این محصول استفاده‌ های بسیار زیادی می‌ کنند، اما باید دقت داشته باشید که استفاده از تراکتور به‌ تنهایی نمی‌ تواند عامل موفقیت در این صنایع باشد و حتما باید با ابزار آلاتی از قبیل بیل همراه باشد.

به‌ همین خاطر این وسیله دارای اهمیت بسیار زیادی است. شرکت‌ های مختلفی اقدام به تولید این محصولات می‌ کنند و همواره سعی دارند انواع باکیفیت از این محصولات را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند تا کاربرد خوبی برای خریداران داشته باشند.

اما چیزی که اهمیت دارد آن است که بتوان محصولات باکیفیت را با قیمت‌ های بسیار پایین خریداری کرد. به‌ همین خاطر توصیه می‌ شود شما از طریق فروشگاه اینترنتی ما اقدام به خرید محصولات کنید. ما این محصول را در حجم‌ های مختلف، در اندازه‌ های گوناگون و با قیمت‌ های بسیار ارزان برای مشتریان عرضه می‌ کنیم تا بتواند پاسخگوی نیاز های آنان باشند.

برخی از شرکت ها کالاهای خود را بدون واسطه به مشتری بفروش می رسانند ولی برخی دیگر از طریق فروشگاه ها و یا از طریق سایت های اینترنتی اقدام به فروش می کنند. بیل تراکتوری در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. در واقع بیل های تراکتورها از جمله مهم ترین بخش آن محسوب می شوند.

بیل تراکتور کشاورزی که کاربرد آن با بیل لودری تراکتوری فرق می کند و همچنین هر کدام با قیمت متفاوت نیز عرضه می شوند. از جمله مزایای بیل های تراکتوری این است که امکان جدا شدن دارد،و تا ارتفاع ۴ متر می تواند بارگیری را نیز انجام دهد.

در ایران روزانه تعداد زیادی بیل تراکتوری در انواع مختلف تولید می شود که برخی شرکت ها علاوه بر اینکه برای تراکتور های داخلی بیل تولید می کنند برای تراکتور های خارجی هم بیل تولید می کنند و امکان صادرات کالا به کشور های همسایه را برای شرکت خود فراهم می کنند.

نصب و راه اندازی این بیل ها توسط کارشناسان مجرب انجام می شود و نیاز به دقت فراوان است. از آن جایی که کشور ایران در زمینه کشاورزی فعالیت زیادی دارد بیشترین خریداران بیل های تراکتوری را کشاورزان تشکیل می دهند.

تمامی بیل های تراکتوری تولید شده توسط شرکت ها با بهترین کیفیت ساخته می شوند و به صورت عمده یا جزئی با قیمت های مناسب توسط شرکت ها فروخته می شود. جهت آگاهی از نوع و قیمت بیل های تراکتوری شما می توانید با کارشناسان‌ شرکت ها تماس گرفته و مشاوره های لازم جهت خرید محصولی با کیفیت را دریافت کنید.

بیل بکهو 500 63 850

بیل بکهو 500 63 850 تولید بیل بکهو 850 63 500 با کیفیت فوق العاده و قیمتی بسیار استثنایی در کشور انجام می شود، همواره این بیل های لودری مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و با بهره‌گیری از دانش های مدرن ساخته می‌شوند و تمام قطعات آنها فابریک و اصل بوده و کارایی فوق العاده ای دارند و دچار خرابی در طولانی مدت نمی‌گردند.

همچنین از آن جایی که این محصولات مستقیم از تولید کننده به دست مصرف‌کننده می‌رسد به همین دلیل هیچ گونه هزینه جانبی و واسطه ای را شامل نمی شود بلکه صرفاً همان هزینه های حداقلی که بابت ساخت آن‌ها صرف شده است را شامل می باشند.

این قیمت‌ها، نرخ های حداقل می باشد که بابت مواد اولیه با کیفیتی که در ساخت آن‌ها به کار رفته است و همچنین هزینه‌هایی که بابت دستگاه‌های پیشرفته و همچنین کارکنان مهندسان شرکت تولیدکننده صرف می شود می باشد و هیچ‌گونه هزینه جانبی دیگری را مشمول خود نمی‌کند.

شرکت تولید کننده بر روی این محصولات تخفیفات ویژه ای را اعمال کرده است و وجود چنین تخفیفات منحصر به فردی موجب عرضه زیر قیمت بازار آن گردیده است.

از طرف دیگر هزینه ارسال این محصول به سراسر نقاط کشور رایگان شده است و هیچ‌گونه قیمتی بابت این ارسال از شما دریافت نمی گردد از آن جایی که این بیل ها توسط تولیدکنندگان مختلفی عرضه می‌شوند، یک ارزیابی تخصصی از میان تولیدکنندگان مختلف انجام داده ایم تا بهترین محصول را از بابت تمامی ویژگی‌ها و کارایی منحصر به فرد به مشتریان عرضه کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *