آیا با شرکت کوماتسو که تولید کننده انواع بیل مکانیکی و ادوات کشاورزی مرزکش است آشنا هستید؟ آیا می دانید که بزرگترین بیل مکانیکی تولیدی این شرکت، چه ویژگی هایی دارد؟
شرکت کوماتسو که مسلما همه با آن آشنا هستید، یکی از تولید کنندگان خوب و شناخته شده در زمینه ماشین های عمرانی از قبیل بیل مکانیکی می باشد. شرکت کوماتسو را بهره گیری از دانش متخصصان باتجربه در این زمینه و همچنین به کارگیری تکنولوژی روز دنیا، بهترین بیل های مکانیکی را در اندازه های مختلف کوچک و بزرگ تولید می نماید. بیل مکانیکی کوچک، برای پروژه های سبک توسط بیل جلو تراکتور دست دوم به کار گرفته می شود و بیل مکانیکی بزرگ، استفاده از آن در عملیات های بزرگ و سخت رایج می باشد.
بیل مکانیکی که در عملیات های راه و ساختمان، پروژه ها معدنی و غیره نقش بسیار پر رنگی دارد، می بایستی دارای راندمان بالایی باشد و کارایی خوبی از خود نشان دهد. مسائل زیادی می تواند در تغییرات درصد راندمان بیل مکانیکی در پروژه ها و عملیات های گوناگون، تاثیرگذار باشد.

بزرگترین بیل مکانیکی در جهان کدام است؟

همانطور که در چند سطر گذشته گفته شد، بیل مکانیکی بر حسب نوع استفاده و کاربردی که دارد، می تواند اندازه های گوناگونی باشد. جالب است بدانید که یکی از بزرگترین بیل مکانیکی های موجود، محصول تولیدی شرکت کوماتسو بوده و جثه بزرگ این دستگاه مطابق عکس، مشخص می باشد.

بزرگترین بیل مکانیکی

ویژگی هایی که بزرگترین بیل مکانیکی کوماتسو دارد، این است که ظرفیت برداشت بسیار زیادی به نسبت بیل های مکانیکی دیگر دارد، دارای سیستم هیدرولیک قوی بوده و موتور دستگاه به طرز شگفت انگیزی قوی می باشد. جالب است بدانید که بزرگ بودن باکت بیل مکانیکی مورد نظر، سبب شده تا ظرفیت برداشت آن بسیار زیاد باشد.
چرخ های بزرگترین بیل مکانیکی، همانند ماشین های عمرانی و معدنی دیگر، می تواند از نوع لاستیکی و یا زنجیری باشد.
البته ناگفته نماند که شرکت هایی همچون هیوندای، لیبهر، کاترپیلار و … هم بزرگترین بیل مکانیکی های جهان را تولید می کنند و تنها شرکت کوماتسو در این امر پیشتاز نخواهد بود.
به منظور کسب اطلاعات دقیق در رابطه با اینکه ظرفیت بزرگترین بیل مکانیکی کوماتسو چقدر است و آیا قدرت موتور آن چه میزان می باشد، بهتر است با شرکت تولیدی کوماتسو و یا نمایندگی های فروش آن شرکت در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *