میدانستید یکی از برند های شناخته شده در ساخت انواع دستگاه های عمرانی از قبیل بیل مکانیکی، نیوهلند می باشد؟ آیا می دانید که این شرکت چه درجه کیفیتی از لوازم یدکی را در ساخت به کار می گیرد؟
نیوهلند همانند کوماتسو، هیوندا و دیگر مارک های ماشین سنگین و عمرانی و بیل بکهو تبریز، در زمره بهترین تولید کننده های بیل مکانیکی به شمار می رود. بیل مکانیکی که به دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی در تمامی این شرکت ها از جمله نیوهلند تولید می شود، مناسب برای کار در شرایط مختلف می باشد. به طور مثال، پروژه هایی که در حوالی آن خاک نرم وجود دارد، بهتر است از بیل مکانیکی با چرخ زنجیری استفاده شود. زیرا به کارگیری این نوع از بیل مکانیکی، سبب می شود تا فشار و وزن دستگاه، بر روی خاک به صورت پراکنده وارد شده و خاک نرم متراکم نخواهد شد.
انواع لوازمی که در بیل مکانیکی نیوهلند، بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ و برند های دیگر به کار گرفته می شود، همگی یک چیز بوده و تنها مارک و شرکت سازنده آن متفاوت می باشد. مهمترین بخش هایی که در انواع بیل مکانیکی وجود دارد، کابین و بدنه است.
ناخن، باکت، میل جم و لوازم یدکی از این قبیل، ممکن است در حین کار و یا بعد از مدت زمانی، خراب شده و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد. بهتر است خریدار بیل مکانیکی، ماشین مورد نظر خود را از شرکتی تهیه نماید که شرایط و خدمات پس از فروشی برای تعویض و یا تعمیر لوازم بیل مکانیکی برای مشتری در نظر گرفته باشد. شرکت نیوهلند، با دادن گارانتی های چند ساله به خریدار بیل مکانیکی، امکان این را به فرد می دهد تا در صورت خراب شدن هر یک از لوازم یدکی و بخش های دستگاه بیل مکانیکی، به شرکت برای تعویض یا تعمیر مراجعه نماید. هرچند که شرکت نیوهلند، از بهترین و مرغوب ترین لوازم و قطعات یدکی در ساخت انواع بیل مکانیکی استفاده کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *