گوشت دارای تاثیر بسیاری بر قلب می باشد

وقتی گوشت می خورید، انتخاب ارگانیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا تولید گوشت می تواند اثرات آبشاری بر سلامت انسان، رفاه حیوانات و محیط زیست داشته باشد.

آیا می دانید که یک لیتر شیر چند لیوان است و چگونه می توان آن را اندازه گیری نمود تا بتوانید پی به میزان دقیق آن ببرید؟

زنجیره ای طولانی از منابع وجود دارد که از حیواناتی که برای تولید گوشت استفاده می شوند حمایت می کند. انتخاب ارگانیک در خواربارفروشی ارزش افزوده‌ای در حمایت از تولید پایدار دارد، زیرا نه تنها تضمین می‌کنید که حیوانات بدون مواد شیمیایی مصنوعی بزرگ می‌شوند و استانداردهای رفاهی بالایی دارند، بلکه همچنین اطمینان می‌دهید که تمام غذاهایی که حیوانات می‌خورند از ارگانیک است. منابعی که از سلامت خاک و تنوع زیستی حمایت می کنند.

توجه نمایید که یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه را لازم است و همواره چه اندازه از آن می تواند برای مراسمات و میهمانیها مورد استفاده باشد؟

این پروژه ادبیات علمی را گردآوری می‌کند که تفاوت‌های موجود در روش تولید گوشت ارگانیک را نشان می‌دهد و چرا این تفاوت‌ها برای سلامت حیوانات، سلامت و ایمنی مصرف‌کنندگان، سلامت خاک و تأثیرات آن بر تغییرات آب و هوایی مهم است.

ما استانداردهای مختلف برای تولید گوشت ارگانیک و چگونگی بهبود ارزش غذایی گوشت ارگانیک را پوشش می‌دهیم، در حالی که قرار گرفتن در معرض آنتی‌بیوتیک‌ها، هورمون‌های رشد و آفت‌کش‌ها را کاهش می‌دهد.

ما همچنین شواهدی را به اشتراک می گذاریم که نشان می دهد تولید گوشت ارگانیک اثرات منفی کمتری بر محیط خارج از مزرعه دارد و می تواند با ذخیره کربن بیشتر در مراتع، که انتشار گازهای گلخانه ای را خنثی می کند، اثرات منفی بر تغییرات آب و هوا را کاهش دهد.

برای ورود به سایت اراد برندینگ تنها کافی است بر روی بخش مربوطه کلیک نموده تا به درگاه مورد نظر وارد شده و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

تحقیقات نشان می دهد که گوشت ارگانیک برای مردم و کره زمین بهتر است و این گزارش شان می‌دهد که استانداردهای ارگانیک که توسط تولیدکنندگان گوشت ارگانیک دنبال می‌شوند، نتایج زیر را نشان می‌دهند:
مزایای تغذیه ای بیشتر در گوشت ارگانیک – اسیدهای چرب امگا 3 خوب بیشتر، کلسترول کمتر و آنتی اکسیدان بیشتر.
خطر کمتر قرار گرفتن در معرض آنتی بیوتیک ها، هورمون های رشد و آفت کش ها
اثرات منفی کمتری بر محیط‌زیست و نقش کمتری در اقلیم دارد

با ترکیب وایتکس و آلومینیوم می توانید شفافیت لازم را برای آن به همراه آورد تا قادر بود نسبت به روشنایی کافی آن اقدام نمود.

  • منابع:
    1. Research shows that organic meat is better for people and the planet
  • تبلیغات: 
    1. روبالشتی وجود داشته باشد که صورت خودفشار می دهیم
    2. روغن طبیعی برای سلامتی بدن
    3. چند راز موفقیت که امروزه بسیار مهم می باشد!!!
    4. بهترین پمپ های آب در کشور