کمربند چرم طبیعی گاومیش مقاوم در برابر آتش و رطوبت

همه انواع چرم قابل استفاده است: کیفیت واقعی آن تنها بر اساس انعطاف پذیری یا مقاومت پوست مورد استفاده نیست، همچنین بستگی به روش درمان، انطباق با مراحل شکل دهی و کیفیت پرداخت دارد.

معمولاً در چرم گاو یا جیر، کمربند چرمی می تواند در تمساح، شترمرغ یا مارمولک نیز باشد.

کمربند چرم طبیعی گاومیش یکی از با کیفیت ترین انواع کمربند تولید شده است.

لیست حیوانات عجیب و غریبی که از پوست آنها برای ساخت این اکسسوری استفاده شده است طولانی است، چرم با اکثر طرح های شیک مطابقت دارد.

همچنین برای قرن‌ها برای انعطاف‌پذیری بیشتر کمربندها و پوشیدن آن‌ها آسان‌تر، انواع مختلف پارچه ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند که امکان ایجاد لوازم جانبی کاربردی را فراهم کرده است.

علاوه بر پنبه و الاستین، کمربند را می توان از پلی استر، ویسکوز یا پشم نیز ساخت.

نتایج از یک ماده به ماده دیگر متفاوت است، همانطور که مقاومت یا سهولت نگهداری متفاوت است.

مواد پلاستیکی به طور فزاینده ای در ساخت تسمه ها استفاده می شود، پلی پروپیلن و پلی اورتان قطعات پلاستیکی پیشرو هستند که برای این منظور استفاده می شوند.

این مواد که از کاربرد معمول خود (مبلمان، لوازم جانبی خودرو) منحرف شده اند، دستیابی به یک کمربند پلاستیکی انعطاف پذیر را ممکن می سازند، پلاستیک اجازه ایجاد لوازم جانبی با رنگ روشن را می دهد.

بستن کمربند ایمنی نسبتاً رایج شده است.

گاهی اوقات به عنوان یک وسیله جانبی ساده برای نگه داشتن شلوار در نظر گرفته می شود، با این وجود عملکرد زیبایی شناختی قابل توجهی را حفظ می کند.

بنابراین دانستن نحوه پوشیدن آن، با هر سنی که دارید، ضروری است، این نیاز به دانش اولیه در مورد الزامات آن دارد.

اگر به استفاده سنتی از لوازم جانبی پایبند باشیم، کمربند رسمی یک اختراع اخیر است، آویزها همچنان اکسسوری مورد استفاده برای لباس های زیبا هستند.

این کمربند تنها چند دهه است که جایگزین آن‌ها شده است، برای کمر و باسن جذاب‌تر است، ساختار را ساختار می‌دهد و شانه‌ها را مشخص می‌کند.