چوبی که تاثیر فراوانی بر زیبایی قصر دارد

چوب ماده سخت، سخت و فیبری است که در زیر پوست درختان، درختچه ها و سایر گیاهان مشابه یافت می شود و خواص فیزیکی اصلی آن شامل استحکام، سفتی، سختی و چگالی است و به عنوان مثال، استحکام چوب روسی رنگ شده می تواند بسته به نوع چوب، همراه با مواردی مانند سن، خشکی، فشرده سازی و جهت دانه متفاوت باشد و در حالی که تراکم چوب درجه سختی آن را نشان می دهد (جایی که متراکم ترین چوب ها سخت تر هستند).

ایالات متحده سالانه بیش از 1.5 میلیون تن واردات و بیش از 9.5 میلیون تن چوب گردو تکانی صادر می کند و با حدود یک سوم از زمین های ایالات متحده پوشیده از جنگل ها (حدود 302 میلیون هکتار [746 میلیون هکتار])، ایالات متحده چوب بسیار بیشتری از واردات خود صادر می کند.

طبق گزارش وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)، برش چوب (چوب) بزرگترین استفاده از زمین در ایالات متحده است و آلاسکا، کالیفرنیا و اورگان دارای بیشترین زمین های جنگلی در ایالات متحده هستند.

با این حال، جورجیا، اورگان و مونتانا دارای بیشترین زمین های چوبی هستند. یعنی زمینی که بتوان از آن برای تولید چوب سه لایه روسی استفاده کرد و هفتاد و یک درصد از کل زمین های چوبی متعلق به خصوصی است، در حالی که 29 درصد دیگر مالکیت عمومی است.

چوب که به عنوان آوند چوبی ثانویه نیز شناخته می شود، ترکیبی از بافت های موجود در درختان است و آوند چوبی ثانویه عمدتاً از سلول هایی به نام عناصر عروقی در آنژیوسپرم ها یا از سلول های کمی متفاوت در ژیمنوسپرم ها به نام تراکئید تشکیل شده است و این سلول های آوند چوبی ثانویه همراه با سلول های تخصصی از نوعی به نام پارانشیم توسط یک بافت مریستمی به نام کامبیوم عروقی ساخته می شوند.

همانطور که کامبیوم آوندی سلول های جدید تولید می کند، آوند چوبی ثانویه در داخل آن تجمع می یابد و قطر درخت افزایش می یابد.

عناصر رگ و تراکئیدهای تازه ساخته شده مجرای آب از ریشه گیاهان به برگهای آنها هستند و هنگامی که برای اولین بار ساخته می شوند، عناصر رگ و تراکئیدها زنده هستند، اما زمانی که بالغ شدند و عملکردی پیدا کردند، می میرند و رشد می نمایند و چوب گیلاس نجاری نیز از این دست است.

عناصر رگ عملکردی یا تراکئیدها در چند لایه سلولی در پشت کامبیوم عروقی، در بخش رسانای آب از آوند چوبی ثانویه به نام چوب صنوبر وجود دارند.

  • منابع:
    1. Wood is the hard, tough, fibrous substance
  • تبلیغات: 
    1. تولید روکش بسیار خوب
    2. خیار کاسه گل سبز با پرز و گل تاج زرد
    3. تحقیق دانشجویان پلی تکنینک برای آرد گندم
    4. شخصی با کارتن خانه ساخت!