پوشیدن چکمه سوارکاری با این پیراهن شما را جوان تر نشان می دهد

آیا شما یک اسب سوار مشتاق هستید یا در آمازون به دنبال بهترین چکمه برای اسب سواری هستید؟

پس از چندین ماه استفاده از آنها، زمان تعویض چکمه های خود برای اسب سواری فرا رسیده است و آیا تصمیم ندارید روی کدام مدل شرط بندی کنید؟

یا می خواهید خود را وقف اولین درس های سوارکاری خود کنید و به دنبال مصالحه ای بین کیفیت و هزینه باشید.

چکمه برای سوارکاری مطمئناً یکی از مهمترین عناصر ورزش سوارکاری است که موقعیت صحیح را تضمین می کند و از ساییدگی با چرم های رکاب محافظت می کند.

در چرم یا لاستیک برای اصطبل، در میان بهترین مارک های موجود در بازار چکمه های سواری را می بینیم.

با کدام چکمه ها اسب سواری را شروع کنیم؟
شما در آستانه ورود به این دنیای زیبا هستید، چکمه ای با تناسب خوب انتخاب کنید: راحتی از همان ابتدا ضروری است.

چکمه سوارکاری

چکمه ها باید به خوبی جا بیفتند و اندازه مناسبی داشته باشند و اگر باید چکمه بلند انتخاب کنید باید به خوبی به ساق پا بچسبد مهم است که همیشه یک کفی محکم انتخاب کنید که پا را به خوبی در رکاب نگه دارد.

آیا فقط موضوع سبک بودن است؟ چه نوع چکمه هایی برای درس های اول مورد نیاز است آیا بهتر است فوراً یک سرمایه گذاری خوب انجام دهید یا چیزی ارزان بخرید؟

به طور کلی برای اولین درس ها توصیه می شود یک چکمه با کیفیت متوسط ​​بخرید، چکمه ای با مدل ساده که با قیمت متوسط ​​به پایین قابل دسترسی است اما همچنان راحتی و تناسب را تضمین می کند.

چکمه های اسب سواری
چکمه سوارکاری مردانه بلند پرکاربردترین و پرکاربردترین مدل هستند که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب هستند و برای تمامی رشته ها قابل استفاده هستند.

این چکمه‌ها تمام طول ساق پا را تا زیر زانو می‌کشند تا پاها را ترمیم کنند و انعطاف‌پذیری حرکت را حفظ کنند این چکمه ها می توانند هم برای رقابت و هم برای کار باشند.

با توجه به مواد، می توان آنها را چرم اصل، چرم مصنوعی و سایر مواد مانند PVC باشد برای خرید آنها توصیه می شود به اندازه گیری طول و دور ساق پا توجه کنید.