نمایندگی فروش بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هیوندای

آیا از قیمت و شرایط فروش انواع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل بکهو هیدرومک 102b که در شرکت هیوندای تولید می شوند، آگاهی دارید؟ نمایندگی های فروش محصولات هیوندای، با چه نام هایی در کشور ایران فعالیت دارند؟
یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در صنعت خودرو سازی، شرکت هیوندای می باشد که از سال 1946 در شهر سئول کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت که در ابتدا در شاخه های مختلف صنعت مثل فولاد سازی، ساخت کشتی و… فعال بود، در سال 1967 به خودرو سازی روی آورد و اکنون یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خودرو در جهان است که در طول سال بیش از 1.6 میلیون خودرو تولید و روانه بازار می نماید.

اگر به دنبال دانستن انواع محصولات این شرکت در عرصه ساخت خودرو های سبک می باشید، آی 10، آی 20، اکسنت، الانترا، آی 30، آی 40، سوناتا، آزرا، ولاستر، جنسیس کوپه، جنسیس سدان،بیل عقب تراکتور دست دوم، ایکواس، وراکروز، سانتافه و توسان، از این دسته می باشند. این کمپانی علاوه بر تولید خودرو های سبک و سواری، ماشین های سنگین پیشرفته را نیز ساخته است که از آن جمله می توان به انواع بیل مکانیکی، بکهو، لودر، لیفتراک، مینی لودر و مینی بیل اشاره کرد.
البته ساخت قطعات جانبی این محصولات نیز در دستور کار این کمپانی قرار دارد.

انواع بیل مکانیکی هیوندای کدامند؟

انواع زیاد بیل مکانیکی هیوندای را می توان نمونه بارز تلاش این شرکت برای در دست گرفتن بازار ماشین ها به شمار آورد. زیرا تنوع تولیدات در این شاخه از محصولات هیوندای، چشم گیر می باشد. دو شکل اصلی بیل های مکانیکی به صورت زنجیری و چرخ لاستیکی به بازار آمده اند و هر یک دارای زیر شاخه های متفاوتی می باشند. مثلا R 180W-9S و R 200W-9S از دسته بیل های چرخ لاستیکی می باشند. این خودرو ها، از خارق العاده ترین ساخته های شرکت هیوندای می باشند و در دنیا خریداران بسیاری را متوجه خود نموده اند.
قیمت فروش انواع بیل مکانیکی هیوندای در بازار متفاوت است و بسته به کارایی و نیز امکانات مورد استفاده در ماشین، این قیمت ها متفاوت هستند. البته در ایران شرکت های بسیاری هستند که ماشین های شرکت های مختلف را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه در اختیار خریداران قرار می دهند.

نمایندگی های فروش بیل مکانیکی هیوندای در ایران

نمایندگی های رسمی و اینترنتی بسیاری برای واردات و فروش بیل های مکانیکی در ایران موجود هستند که با ارائه خدمات عالی به مشتریان خود توانسته اند در مدتی کوتاه جایگاهی عظیم در بازار عرضه پیدا کنند. وجود این مراکز سبب شده است تا مشتریان بتوانند با هزینه کمتر و اطمینان بیش تر به خرید پرداخته و کالای مورد نظر خود را بدست آورند.
همان طور که پیش تر نیز گفته شد، فروش اقساطی این ماشین ها در برخی از نمایندگی ها سبب جلب رضایت مشتریان گردیده و نتیجه بهتری را شامل حال فروشندگان و خریداران نموده است که می توان از جمله این مراکز به بازار صنعت ایران نیز اشاره نمود.