مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندا 180 چیست؟

آیا می دانید مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندا 180 و بیل بکهو تبریز چیست؟ بدست آوردن اطلاعاتی در خصوص بیل مکانیکی های هیوندا تا چه حد در انتخاب سایز دستگاه و نحوه کاربرد آنها تأثیر گذار است؟
بیل مکانیکی های هیوندای در سایز 180 با مشخصات مختلف از انواع چرخ لاستیکی و زنجیری طراحی و تولید گشته اند. همچنین در سری های خط 7 و 9 شاهد این بیل مکانیکی ها هستیم. انواع چرخ لاستیکی این سایز در ایران با استقبال روبرو بوده و هنوز هم در انواع کارکرده و صفر متقاضیان خود را دارد. هر چقدر اطلاعات ما در مورد بیل مکانیکی خریداری شده بیشتر باشد در نحوه کار با آن به نحوی که منجر به عمر بیشتر قطعات و خود دستگاه گردد مؤثر خواهیم بود.

مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندا 180 چیست؟

سری خط 9 بیل مکانیکی هیوندا 180 و بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ با زیربندی چرخ لاستیکی، دارای موتور میتسوبیشی بوده و با وزن کاری بیش از 17 تن دارای قدرت موتور 126 اسب بخار است. ظرفیت مخزن سوخت در این بیل مکانیکی 270 لیتر و حجم باکت 0/76 متر مکعب در نظر گرفته شده است. حداکثر عمق حفاری در بیل مکانیکی هیوندای 180 لاستیکی 5/42 متر و حداکثر دسترسی 8/69 متر می باشد.
در صورت درخواست مدل های صفر بیل مکانیکی هیوندا R180W-9S و کاتالوگ این دستگاه با همکاران ما در ارتباط باشید. ضمناً نمونه هایی از انواع کارکرده این سایز از بیل مکانیکی هیوندا موجود می باشد که بسیار تمیز و سالم بوده و با توجه به تقاضای شما معرفی می گردند.