میزان تقاضا برای سایز های مختلف بیل مکانیکی هیوندای و همچنین بیل بکهو هیدرومک 102b چشمگیر است. در ادامه با مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندای 500 آشنا می شویم.
کمپانی هیوندای تولیدات چشمگیری در صنعت ماشین بیل مکانیکی داشته و در کنار کیفیت در تنوع سایز نیز دقت ویژه ای نشان داده است. بیل مکانیکی هیوندای 500 از جمله دهها مدل این برند بیل مکانیکی می باشد که واردات آن به ایران نیز انجام شده و در پروژه های بزرگ و همچنین معدنی دستگاهی بسیار کارآمد است.

مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندای 500 چیست؟
بیل مکانیکی هیوندای 500 از تولید سری های خط 7 برند هیوندای بوده و در سری های جدید شاهد جایگزینی این سایز با هیوندای 520 هستیم که قابلیت نصب بیل عقب تراکتور دست دوم را هم دارند. موتور این دستگاه از برند کامینز می باشد که دارای تعداد 6 سیلند و قدرت 357 اسب بخار است. تیپ موتور بیل مکانیکی هیوندای 500 همچون دیگر محصولات این شرکت چهار زمانه دیزلی با توربو شارژ و تزریق مستقیم سوخت می باشد.
مینیمم ظرفیت باکت آن 1/4 مترمکعب و ماکسیمم حجم باکت 3/6 مترمکعب در نظر گرفته شده است. این بیل مکانیکی با وزنی در حدود 49 تن از حداکثر سرعت 5/3 کیلومتر بر ساعت برخوردار است.
از آنجا که تولید این سایز بیل مکانیکی متوقف گشته در صورت تقاضا جهت خرید انواع کارکرده و دست دوم آن با همکاران ما در ارتباط باشید.


 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *