بیل مکانیکی نیوهلند 215و همچنین بیل بکهو هیدرومک 102b در مدل های متنوعی تولید گشته که در سری های جدید آن شاهد بهینه شدن کلیه قطعات و سیستم داخلی هستیم. در ادامه مشخصات فنی بیل مکانیکی نیوهلند 215 توضیح داده خواهد شد.
بیل مکانیکی نیوهلند 215 در مدل های جدید با نصب سیستم هیدرولیک بسیار کارآمد تر همراه با ویژگی کنترل سریع تر و قدرتمندتر طراحی و مهندسی شده اند. مصرف سوخت کمتر و ثبات عالی و امن در کار های مختلف و زمین های متنوع از ویژگی های دیگر این بیل مکانیکی است.

مشخصات فنی بیل مکانیکی نیوهلند 215 چیست؟
ماکسیمم وزن کاری در بیل مکانیکی نیوهلند 215، بیش از 23 تن بوده و قدرت موتور 158 اسب بخار می باشد و قابلیت نصب بیل عقب تراکتور دست دوم را هم دارند. حجم باکت این بیل مکانیکی در رده 0/52 تا 1/31 متر مکعب در نظر گرفته شده که اندازه استاندارد آن 0/8 متر مکعب است. در سری های جدید این سایز زنجیر ها پهن تر و زیربندی تقویت شده تا توزیع وزن و قدرت مانور بهتری صورت پذیرد. ظرفیت مخزن سوخت در مدل های مختلف بیل مکانیکی نیوهلند 215 متفاوت است برای نمونه در مدل E215BJ ظرفیت مخزن سوخت 370 لیتر می باشد. این بیل مکانیکی با استاندارد های اروپایی هماهنگ بوده و از سر و صدای کمی برخوردار است.
برای دریافت کاتالوگ این دستگاه لطفاً با مشاوران ما تماس بگیرید. انواع نو و دست دوم بیل مکانیکی نیوهلند 215 آماده ارائه می باشد.


 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *