آیا برای خرید بیل مکانیکی چینی، بیل عقب تراکتور دست دوم ایرانی و یا غیره، تا چه حد نیاز است که مشخصات فنی ماشین سنگین مورد نظر را بررسی نمایید؟ آیا با انواع برند های سازنده بیل مکانیکی آشنا هستید؟
اغلب کارخانه هایی که خودرو های سبک را به بازار روانه می کنند، ماشین های سنگینی از قبیل بیل مکانیکی و بیل بکهو هیدرومک 102b که بسیار هم در صنعت عمرانی کاربردی می باشد، تولید کرده و با شرایط فروش اقساطی و یا نقدی، در اختیار مشتریان قرار می دهند.
لودر و بیل مکانیکی یکی از وسیله های کاربردی در عمران و ساخت و ساز می باشد، اما هر کدام می توانند به نحوی پروژه های ساختمانی را پیش ببرند. بیل مکانیکی بر دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری ساخته می شود که هر کدام فواید و مزایای خود را خواهد داشت. به خاطر اینکه لودر برای پروژه های شهری چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد و مناسب نمی باشد، بیشتر از بیل مکانیکی در انواع مختلف کمک گرفته می شود و به همین دلیل است که کارخانه های زیادی، انواع بیل مکانیکی را با بهترین شرایط خرید و فروش به بازار عرضه می کنند.
تجهیزات اصلی بیل مکانیکی، کابین آن می باشد و مشخصات فنی که در هنگام خرید انواع بیل مکانیکی باید مد نظر قرار گیرد، شامل وزن دستگاه، ظرفیت باکت، مدل موتور، قدرت موتور و نمونه هایی از این قبیل خواهد بود که تمام این مشخصات فنی، در مدل های مختلف بیل مکانیکی، گوناگون متفاوت است.
شرکت های چینی بسیاری هم در زمینه ساخت انواع بیل مکانیکی فعالیت می کنند و بر خلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند محصولات چینی از کیفیت پایینی برخوردار است، باید گفت که بیل مکانیکی تولیدی کارخانه های چینی، هم طول عمر زیادی داشته و هم اینکه مشخصات فنی آن نشان می دهد در زمره بهترین بیل مکانیکی های تولیدی در جهان قرار می گیرد.
البته مسلم است که بیل مکانیکی چینی نمی تواند با برند هایی از قبیل هیوندا، کوماتسو و از این قبیل رقابت نماید، اما می تواند جزو بهترین ها باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *