مشخصات فنی انواع بیل مکانیکی دوسان

آیا می توانید چند نمونه از مشخصات فنی بیل مکانیکی دوسان را بیان کنید؟ آیا شرکت دوسان در زمره شرکت های تولیدی است که بیل مکانیکی و را هم در نوع زنجیری و هم در نوع لاستیکی عرضه می کند؟
بیل مکانیکی، نمونه از ده های دستگاه عمرانی و معدنی می باشد که در بازار قابل خریداری است. بیل مکانیکی برای عملیاتی نظیر حفر، تخریب و … به کار گرفته می شود و پروژه عمرانی و معدنی را نمی توان یافت که بیل مکانیکی در آن نقشی نداشته باشد. زیرا قطب اصلی در انجام پروژه های ساختمانی، عمرانی و معدنی، بیل مکانیکی در انواع گوناگون می باشد. باید این را بدانیم که جا به جایی اینگونه از بیل ها توسط کشنده رنو ۱۴۰۱ انجام می گیرد.
مسلما با شرکت دوو که چند سال گذشته نام تجاری خود را به دوسان تغییر داد آشنا هستید. شرکت دوسان و یا همان دوو قدیمی، تولید کننده ماشین های سبک و سنگین بود که امروزه بهترین ماشین ها و دستگاه های معدنی، حفاری از قبیل بیل مکانیکی را به بازار عرضه می نماید.
می دانید که بیل مکانیکی، بر دو نوع زنجیری و لاستیکی تولید می شود.
این بیل ها و بچینگ پلانت سیار ترکیب خوبی برای کارگاه های تولید بتن می باشند. این نوع اسم گذاری به دلیل نوع چرخ هایی است که بیل مکانیکی بر روی آن سوار می باشد و جالب است بدانید که همین چرخ های لاستیکی و زنجیری هستند که محدوده و گستره استفاده از بیل مکانیکی مورد نظر را مشخص می کنند.
بیل مکانیکی زنجیری مخصوص خاک های نرم و بیل مکانیکی لاستیکی در پروژه هایی استفاده می شوند که خاک اراف آن نرم نبوده و پر از سنگ باشد. البته میزان شیب منطقه هم می تواند در انتخاب بهترین نوع بیل مکانیکی موثر باشد.

انواع بیل مکانیکی دوسان

  • بیل مکانیکی مدل 185
  • بیل مکانیکی مدل 210
  • بیل مکانیکی مدل 230
  • بیل مکانیکی مدل 330
  • بیل مکانیکی مدل 420

و …
انواع بیل مکانیکی دوسان در هنگام عرضه، ممکن است قطعات اضافی همچون باکت، ناخن، پیکور و غیره را به همراه داشته باشند. در رابطه با مشخصات فنی بیل مکانیکی دوسان در مدل های مختلف 185، 230 و …، می توان گفت که بخش اصلی دستگاه بیل مکانیکی، بدنه و شاسی می باشد. البته وزن، سرعت موتور، میزان حجم قابل برداشت توسط باکت، نوع قطعات به کار رفته شده در دستگاه، نظیر سیستم هیدرولیک و از این قبیل، چیز هایی می باشند که مرتبط با مشخصات فنی دستگاه بوده و در هر کدام از مدل های مختلف بیل مکانیکی دوسان، این مشخصات فنی متفاوت خواهد بود.
با سر زدن به سایت های فروش بیل مکانیکی نو و دست دوم، می توانید از مشخصات فنی بیل دوسان در مدل مد نظر خود، آگاه شوید. سایت های اینترنتی نه تنها اطلاعات خوب و جامعی را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می دهند، بلکه امکان خرید سریع و کم هزینه وسایل و دستگاه های صنعتی همچون بیل مکانیکی در مارک های دوسان، هیوندای، زوم لاین و … را برای فرد خریدار فراهم می آورند.