عرضه و معرفی انواع بیل مکانیکی

یک دستگاه بیل مکانیکی را میتوان به سه بخش قابل سرویسکاری تقسیم کرد.
۱٫موتور
۲٫سیستم هیدرولیک
۳٫اجزای زیربند و دکل
۱٫موتور بخش مهم و تقریبا ساده ایی در دستگاه میباشد که نقش به حرکت در اوردن پمپ هیدرولیک رو داره که دچار مشکلات مشخص و قابل پیش بینی میشه که با سرویس به موقع و وسواس عمر اونوتا حد زیادی میشه بالا برد و در بچینگ پلانت سیار هم استفاده می شود.
موتور برای چرخیدن بدون اصحکاک نیاز به روغن های استاندارد داره.که روغنهای موجود تو کشور ما اصلا کیفیت نداره و نزدیک ۹۰درصدشون تصفیه شده از روغنهای کارکرده هست که به همین دلیل باید ساعت کارکرد یک روغن درون موتور رو پایین بیاوریم که به نظر من حداکثر ساعتی که روغن درون موتور باید باشه ۷۰تا۸۰ساعت که بسته به دما و نحوه کارکردن هست
فیلتر یا همون صافی روغن موتور که اصلا ما معنی اون رو هنوز که هنوزه درک نکردیم چون قانونی که بین دوستان فعال در زمینه ماشین الات هست اینه که با هر دوبار تعویض روغن موتور یکبار فیلتر روغن موتور رو تعویض میکنن و باز هم تمام جرمها و ذرات خطرناک از احتراق موتور رو باز وارد روغن جدید و تازه میکنن. پس با هر بار تعویض روغن باید فیلتر اون هم تعویض کرد. بسیاری از این تجهیزات در راه کارخانه توسط کشنده رنو ۱۴۰۱ حمل می شوند.