استفاده از دوربین مدار بسته در مدارس به طور فزاینده ای محبوب می شود، و نه فقط به عنوان یک اقدام امنیتی. در حالی که هر نوع رسانه ضبط باید در یک محیط آموزشی که در آن کودکان درگیر هستند با حساسیت برخورد شود، مؤسسات از مزایای آن به طرق مختلف بهره مند می شوند.

دوربین مدار بسته مخفی برای محافظت از محوطه مدرسه
همانطور که در این وبلاگ بحث زیادی می کنیم، ترکیب نظارت از راه دور دوربین مدار بسته و تشخیص حرکت یک راه حل امنیتی قدرتمند است که امکان شناسایی فعالیت های مشکوک را فراهم می کند و در صورت وقوع با آنها برخورد می شود.

نتیجه این است که بسیاری از حوادث را می توان در جوانی قبل از وقوع هر اتفاقی جدی از بین برد. دوربین مداربسته حافظه دار کنترل از راه دور که با تشخیص حرکت فعال می شود، از محیط مدرسه و سایر مناطق مهم محوطه محافظت می کند.

این سیستم را می توان برای انتقال فیلم و هشدارها به یک مرکز پاسخ مرتبط کرد. این می تواند یک هشدار شفاهی صادر کند، که تحقیقات نشان می دهد در 90 درصد موارد موفقیت آمیز است، یا به کارکنان در محل در هنگام باز بودن هشدار می دهد، یا به طور متناوب به پلیس.

با تشکر از فیلم دوربین مدار بسته، هر کسی که به هشدار پاسخ می دهد، دقیقاً می داند که مشکل در کجا رخ می دهد، بنابراین زمان تلف نمی شود.

اگر مدرسه ای در معرض اعمال خرابکارانه، جنایت یا رفتار ضد اجتماعی باشد، می توان از فیلم های دوربین مداربسته اصفهان نیز به عنوان مدرک استفاده کرد.

دوربین مدار بسته برای حفاظت کارکنان
متأسفانه، موارد تعرض به معلمان و ادعاهای بی‌اساس و آسیب‌رسان به شغل معلمان در مدارس غیرمعمول نیست.

دوربین مدار بسته ضد آب وسیله ای عالی برای ضبط حوادث است به طوری که می توان از فیلم ها در گفتگو با والدین و در صورت لزوم به عنوان مدرک برای مقامات مربوطه که در حال بررسی شکایات هستند استفاده کرد.

دوربین مدار بسته ضد قلدری
در سال 2012، بی بی سی تحقیقاتی را در مورد قلدری در مدارس و استفاده از دوربین مدار بسته برای مبارزه با آن انجام داد. یکی از دانش‌آموزان گفت: «ما دوربین‌های مداربسته در مدرسه خود در فضای باز داریم که در دعوا کمک می‌کند.»

در حالی که برخی از دانش آموزان اظهار داشتند که دوربین مداربسته به محافظت از اموال آنها در برابر سرقت کمکی نمی کند، برخی اظهار داشتند که این اقدام مفیدی برای جلوگیری از قلدری است.

  • منابع:
  1. The Benefits of CCTV in Education Environments
  • تبلیغات:
  1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
  2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
  3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
  4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *