شرکت های سازنده بیل مکانیکی هیدرولیکی

شرکت های سازنده ماشین های عمرانی از قبیل بیل مکانیکی و بیل بکهو تبریز را می شناسید؟ آیا می دانستید که بیل مکانیکی هایی از نوع هیدرولیکی به بازار عرضه شده اند؟
یکی از ماشین های عمرانی و راهسازی، بیل مکانیکی نام دارد. بیل مکانیکی ماشین سنگینی است که اغلب امور عمرانی مرتبط با ساخت و ساز، حفر زمین، گود برداری و …، به کمک این ماشین های بزرگ و کاربردی انجام می شود.
بیل مکانیکی در حالت کلی و از نظر کارکرد، به دو دسته بیل مکانیکی کابلی و هیدرولیکی تقسیم بندی می شود. حال می توان به این موضوع پرداخت که هر یک از این بیل مکانیکی های کابلی و یا هیدرولیکی، خود دارای چند نمونه هستند. بیل مکانیکی را در صورتی هیدرولیکی می گویند که در ساخت آن از موتور، سیلند و مایع هیدرولیکی استفاده می شود. البته باید بدانید که در ساخت و آماده سازی بیل مکانیکی کابلی، تجهیزاتی از این قبیل استفاده نشده و طناب های آهنی به منظور ایجاد حرکت در بیل مکانیکی به کار گرفته شده است.
بیل مکانیکی بر اساس نوعش، می تواند دارای چرخ های متفاوت زنجیری و یا پلاستیکی باشد که نحوه به کارگیری هر یک متفاوت بوده و اغلب از بیل مکانیکی چرخ زنجیری در پروژه هایی که خاک نرم وجود دارد استفاده می شود و از بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در پروژه هایی که زمین های شیب دار و دارای سنگ می باشد، استفاده خواهد شد.
اما مسئله ای که در خرید و فروش انواع بیل مکانیکی و بیل بکهو سنوپارس ۵۰۰ مد نظر خریدار می باشد، میزان راندمان و سرعت کارکرد آن است. مسلم است که بیل مکانیکی هیدرولیکی، با توجه به لوازم و قطعات یدکی هیدرولیکی که در ساخت آن ها به کار گرفته شده است، دارای بازده حدود 90% خواهند بود و به همین دلیل است که بیشتر خریدار ها به دنبال تهیه بیل مکانیکی هیدرولیکی برای انجام پروژه های راهسازی و ساختمان سازی خود هستند.
شرکت های زیادی را می توان نام برد که سازنده این نوع از ماشین سنگین بوده و محصولات باکیفیتی و دارای طول عمر بالایی را به بازار عرضه می کنند. چند نمونه از شرکت های سازنده بیل مکانیکی هیدرولیکی در اندازه های مختلف بدین شرح است: کوماتسو، زوم لاین، کاترپیلار، ولوو، هپکو، اطلس و هیوندا.
برای اطلاع از نحوه خرید بیل مکانیکی و شرایط فروشی که هر شرکت سازنده برای ارائه بیل مکانیکی تولیدی خود در نظر گرفته است، بهترین راه، سر زدن به سایت های مربوطه خواهد بود.