سنگ های مصنوعی ظاهر متفاوتی با سنگ های طبیعی دارند

استفاده از این سنگ ها در دکوراسیون داخلی و خارجی بسیار مورد تاکید است. سنگ اسلب مصنوعی و هر کدام از آنها کاربرد ویژه ای دارند. در این مقاله می خواهیم در مورد تفاوت سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی صحبت کنیم.

از آنجایی که سنگ یکی از عناصر فنگ شویی است، امروزه استفاده از آن در طراحی های بیرونی و داخلی ساختمان مورد تاکید قرار گرفته است.

در قسمت های مختلفی از دکوراسیون طراحی از انواع سنگ ها استفاده می شود. سنگ مصنوعی مشکی می توان از آنها در طراحی داخلی و خارجی و همچنین در محیط بیرونی و داخلی ساختمان استفاده کرد.

سنگ ها در اصل به دو گروه طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد.

سنگ های طبیعی و مصنوعی به قدری شبیه به یکدیگر هستند اما از طرفی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که می خواهیم به مهم ترین آنها اشاره کنیم:

سنگ های مصنوعی ظاهر متفاوتی با سنگ های طبیعی دارند و به دلیل ساخت دست بشر می توان از هر طرح و رنگی برای آن ها استفاده کرد. اما نیازی به استفاده از این روش‌ها برای سنگ‌های طبیعی نداریم.

زیرا آن‌ها خود طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی دارند. و هر یک از سنگ های طبیعی ظاهر منحصر به فرد خود را دارند و در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند. این گروه از سنگ ها نیز دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح های قابل عرضه هستند.

ماندگاری
دوام سنگ ها یکی از عوامل موثر در خرید آن ها می باشد. بنابراین سنگ اسلب ساختمانی سنگ های طبیعی ماندگاری بالاتری دارند و بهتر است از آنها برای ساخت و سازهای بادوام استفاده شود. به این ترتیب، این برای قرن ها باقی خواهد ماند.

اگر می خواهید بدانید چرا دوام سنگ های طبیعی بهتر است، سنگ کفپوش مرمریت متوجه می شوید که سنگ های طبیعی تخلخل کمتری دارند، بنابراین ماندگاری آنها بیشتر است. اما در برابر شرایط بد جوی مقاومت کمتری دارند.

بنابراین، در هوای سرد و گرم ممکن است سریعتر ترک بخورند و شکسته شوند. با وجود این مشکل، ماندگاری سنگ های طبیعی حتی بیشتر از سنگ های مصنوعی است

  • منابع:
    1. The Difference Between Natural and Artificial Stones
  • تبلیغات: 
    1. لوبیا خشک اغلب به عنوان حبوبات غلات شناخته می شود
    2. با چه کابل برقی می توان آتش را خاموش نمود؟
    3. داشتن زندگی شاد تنها آرزوی این روزها!
    4. پخش ترشی سیر حبه ای اعلا به قیمت کارخانه