روش هایی برای استفاده مجدد از لامپ ال ای دی بدون ضمانت!

لامپ ال ای دی رشته ای آنها لامپ های ال ای دی هستند که عملاً مشابه لامپ هایی هستند که ما به دیدن آنها عادت کرده ایم و تفاوت آنها بیشتر در یک موضوع بازاریابی است تا کاربرد واقعی.

در لامپ های معمولی (که مات هستند) ال ای دی ها در یک صفحه چیده شده اند.

در حالی که در لامپ ال ای دی بدون ضمانت رشته ای در یک ردیف چیده شده اند و بیرون لامپ شفاف است.

بنابراین مانند یک لامپ رشته ای قدیمی به نظر می رسد (اگر نه کدام است یک لامپ LED!).

شما می توانید برای طراحی انتخاب کنید، زیرا علاوه بر led drop کلاسیک e27 یا e14 led، اشکال خاصی نیز وجود دارد (کروی، لوله ای، شمعی).

آنچه ما باید در نورافکن های LED در نظر بگیریم عمدتاً عبارتند از:

حمله، که مربوط به لامپ نیست زیرا متفاوت است، شبیه یک پریز برق است، گسترده ترین نوع حمله در ایتالیا G10 است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد (کمتر گسترده است)، بنابراین هنگام انتخاب باید دقت کرد.

زاویه که جهت نور را نشان می دهد، نور به عنوان یک نورافکن، همانطور که در یک لامپ اتفاق می افتد، 360 درجه پخش نمی شود.

از سوی دیگر، نورافکن های با زاویه باریک، از 30 یا 45 درجه، وجود دارند که یک پرتو نور را به یک نقطه دقیق هدایت می کنند (که برای نورپردازی عمومی محیط به نورافکن های بیشتری نیاز است!)، در حالی که به عنوان مثال، نورافکن های با زاویه باز وجود دارند.

120 درجه، روشنایی وسیع تری ارائه می دهد.

آنها همیشه نورافکن هستند، اما به دلایل واضح هرگز به ظرفیت لامپ ها نمی رسند.

هنگام تعویض یک نورافکن هالوژن قدیمی با یک LED، باید به ابعاد توجه کنید، زیرا با همان سوکت (به عنوان مثال GU 10) نورافکن LED می تواند ابعاد بزرگتری داشته باشد و بنابراین با وسایل روشنایی موجود سازگار نیست.

اگر لامپ‌های LED جایگزین لامپ‌های رشته‌ای و چراغ‌های LED هالوژنی شوند، لوله‌های LED جایگزین لوله‌های نئونی قدیمی می‌شوند که امروزه دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.