خوردن سس مایونز کم چرب مهرام می تواند میگرن را درمان کند

سس مایونز محبوب‌ترین چاشنی در آمریکاست که رقبای همبرگر، سس کچاپ و خردل را با یک لغزش (از طریق کوارتز) شکست می‌دهد.

Statista گزارش می دهد که تقریباً 280 میلیون آمریکایی مصرف کننده سس مایونز کم چرب مهرام هستند، به این معنی که بیش از سه چهارم جمعیت ایالات

متحده در حال حاضر یک شیشه چاشنی خامه ای در یخچال یا انباری خود دارند.

و دلیل آن را می دانیم: مایو به سالاد سیب زمینی حالت خامه ای می بخشد، گرمای سیریراچا را رام می کند و برای سیب زمینی سرخ کرده طعم تند دارد. و

سالاد تخم مرغ بدون مایونز کجاست؟

ما می‌دانیم که افراد تنفر از مایونز وجود دارند. ما آن مردم نیستیم.

در عوض، ویژگی‌های چاشنی را با اسید تند اولیه تجلیل می‌کنیم و به دنبال آن حالت خامه‌ای تخم‌مرغی و کاستارد مانند و بافتی صاف مخملی ایجاد می‌کنیم.

ساختن یک BLT بهتر با سس مایونز آغاز می شود، با سس خامه ای که بر چربی دودی بیکن و لقمه شیرین و خوش طعم گوجه فرنگی تاکید می کند.

با این حال، اسپری بر پایه روغن برای خیلی بیشتر از سس سالاد یا سوشی مفید است.

ممکن است مفیدترین ماده برای حل مشکلات روزمره در اطراف خانه باشد. چیزهای زیادی برای دانستن در مورد این چاشنی فوق العاده وجود دارد.

علاوه بر تولید سس مایونز در ماشین‌های چرنی، می‌توان از گیاهان پیوسته مانند SSHE نیز استفاده کرد (Anonymous 1983, Schroeder 1979).

سپس مواد به صورت جداگانه آماده می شوند، مطابق با تولید مارگارین مخلوط می شوند و به یک لوله امولسیون کننده که مجهز به روتور کلوئیدی برای امولسیون ریز نهایی است، تغذیه می شود.

هیوس (1983) پردازش ناپیوسته، نیمه پیوسته و پیوسته را مقایسه می کند.

برای تهیه انواع سالادهای لذیذ از سس مایونز سالاد (50 درصد روغن) یا سس مایونز با روغن حتی کمتر استفاده می شود.

آنها با غلیظ کننده های خود می توانند آب ناشی از ترکیب سایر مواد سالاد مانند سبزیجات یا میوه ها را تثبیت کنند.

اگر چنین سالادهایی با سس مایونز 80 درصد درست شوند، این آب در ته ظرف جمع می شود.

سس مایونز محبوب ترین سس در سراسر جهان است. مکانیسم شروع اکسیداسیون در سس مایونز توسط تامسن و همکاران توضیح داده شد.

، که نشان داد که pH پایین تشکیل رادیکال های آزاد را از طریق فعال شدن آهن متصل به فسویتین در زرده تخم مرغ (که در غیر این صورت در pH ≈ 6 غیر فعال

است) افزایش می دهد. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که سس مایونز به دلیل pH پایین و وجود آهن ناشی از زرده تخم مرغ، بسیار حساس به اکسیداسیون است.

این بدان معنی است که یا به یک شلاتور فلزی قوی مانند EDTA یا یک سیستم تحویل کارآمد که قادر به محافظت از روغن در برابر آهن در فاز آبی مایونز باشد نیاز است.

یاکوبسن و همکاران مطالعات مختلفی را با محوریت اکسیداسیون در سس مایونز غنی شده با امگا 3 PUFA انجام داد. جدول 19.1 نمای کلی از این مطالعات را ارائه می دهد.