بیل بکهو تراکتور نیوهلند

ادوات کشاورزی مرزکش از ماشین های بسیار مهم در کشاورزی، دامپروری و راهسازی هستند اما این ماشین ها به تنهایی کاربردی ندارند و با ابزار آلاتی که به آن وصل می شوند، کاربردهای مختلفی پیدا می کنند. یکی از ابزارهای بسیار پر کاربرد و مهم بیل بکهو تراکتور است. معمولا برای حمل مصالح سنگین و یا کندن زمین هنگام حفاری ها استفاده می‌شود. این بیل ها باید از جنس فولاد های بسیار مقاوم و مرغوب ساخته شوند که در برابر صدمات و ضربه های سنگین مقاوت بالایی داشته باشند. بیل بکهو تراکتور از انواع بسیار مرغوب و مقاوم است و قیمت آن به نسبت کیفیت بسیار بالا بسیار مناسب است.

بیل بکهو تراکتور نیوهلند

بیل جلو تراکتور تبریز

بیل جلو تراکتور تبریز بیل جلو تراکتور دست دوم برای از بین بردن موانع و کندن چیزهای سخت و حتی حفاری ها نورد استفاده قرار می گیرد. بیل های جلو معمولا در دو نوع یه جک و‌ چهار جک ساخته می‌شوند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نوع چهار جک در واقع دارای چهار جک هیدرولیکی است که در دو طرف بیل استفاده شده و قدرت بالایی به بیل می‌دهند و تعادل بیل را به خوبی حفظ می کند ولی در نوع سه جک از سه جک هیدرولیکی استفاده شدهاست. به همین دلیل این نوع از قدرت و تعادل کمتری برخوردار است و مناسب برای کارهای سبک تر است .

یک بیل جلو قدرتمند از جنس مناسب و محکمی ساخته شده است و نکته مهم تر چنگ های سر بیل است که باید از فولادهای بسیار مقاوم ساخته شده باشند. نکته مهمی که هنگام خرید بیل باید مد نظر داشت این است که بیل جلو قابلیت نصب در انواع تراکتور را داشته باشد. قیمت بیل جلو به عواملی مانند سه جک یا چهار جک بودن، جنس مقاوم بیل، چنگ های فولادی و مقاوم بیل بستگی پیدا می کند. بنابراین لازم است که قبل از خرید اطلاعات مناسبی از کاربرد انواع بیل داشته باشیم و مناسب با نوع کاربری بیل جلو انتخابی صحیح انجام دهیم.

برای تشخیص بهترین بیل تراکتور می توان موارد متعددی را در این مقاله مطرح نمود .در وهله اول باید از مکان های معتبر اقدام به خرید نمایید .بدون دغدغه خاطر بهترین کیفیت را در برندهای معتبر دریافت و خریداری نمایید .باید به آسانی روی انواع تراکتور قابلیت نصب داشته باشد .می بایست استحکام، ابعاد استاندارد و ظرفیت بارگیری مناسبی را داشته باشد و به لحاظ ارتفاع بارگیری به نقطه حداکثری برسد.

ورق آلیاژی که در ساختار تولیدی بیل تراکتور به کار می رود باید مرغوبیت لازم را داشته باشد .در واقع باید شناسنامه و هویت داشته باشد .کیفیت لازم را داشته باشد.به لحاظ وزنی نیز باید کم وزن باشد و در عین حال قدرتمند باشد .در واقع می توان گفت بهترین روش تشخیص در زمینه کیفیت این نوع از ادوات کشاورزی تست نمودن آن می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید با بهره مندی از مشاوره کارشناسان مجموعه ما از بهترین و مجرب ترین روش های تشخیص کیفیت آگاه شوید .بعد از مطلع شدن از کمیت و کیفیت این محصول با خاطری آسوده اقدام به خرید نمایید، قطعا بهترین خدمات را دریافت خواهید نمود .در یک بازه زمانی بسیار کوتاه و با صرف حداقل قیمت بالاترین کیفیت انواع بیل تراکتور را در برندهای نام آشنا و مطرح خریداری خواهید نمود.

تراکتور 285 جفت بیل دار

تراکتور 285 جفت بیل دار تراکتور یک وسیله نقلیه است که در سرعت های آهسته برای حمل تریلر یا سایر ماشین آلات مزرعه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در کشاورزی یا ساخت و ساز نیز کاربرد دارد.

در صنعت جدید تراکتورها به کشاورزان، معماران، مهندسان و کارگران ساختمانی نیز کمک می کنند. تراکتورهای جدید علاوه بر این ها، برای شخم زدن، خاک برداری و کاشت در مزارع، مراقبت منظم از چمن ها، نگهداری مناظر، جابجایی یا پخش کود و پاکسازی بوته ها استفاده می شود.

سفارش دهنده اول باید بداند که کدام نوع از تراکتور را برای فعالیت خود خریداری می کند. مانند وسایل برقی یا لودر. مثلا تراکتورهای کوچک، برای کار در یک محیط کشاورزی و عمدتاً برای محوطه سازی و مدیریت زمین استفاده می شوند و این برخلاف کاشت و برداشت در سطح گسترده است. بکهو لودر نیز تراکتورهایی هستند که برای استفاده در محیط های ساختمانی طراحی شده اند.

اما تراکتور بیل دار، تراکتورهایی می باشند که دارای محورهای قوی، قاب های محکم و گیربکس مناسب و پایدار هستند که برای انجام موارد کشاورزی، بسیار بادوام ساخته شده اند. تراکتور بیل دار با کیفیت می تواند کشاورزی و محوطه سازی را با موتور قوی تر از تراکتور معمولی انجام بدهد.

بیل بکهو نیوهلند دیوار

بیل بکهو نیوهلند دیوار بیل تراکتور از ماشین آلات پر کاربرد در کشاورزی، باغداری، ساخت و ساز است که سرعت کار را دو چندان می کند و کارآیی کار را بالا می برد. بیل تراکتور انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها کاربرد متفاوتی دارد که درکارایی با هم فرق می کنند. بیل جلو تراکتور و بیل عقب تراکتور از انواع بیل های تراکتور هستند که کیفیت متفاوتی دارند.

بیل جلو تراکتور خود شامل بیل تراکتور باغی و بیل تراکتور زراعی تقسیم می شود و هر کدام از آن ها در انواع جک ۳ و ۴ تولید می شوند. بیل جلو ۴ جک: این نوع بیل دقت بالایی در انجام کار دارد و بیشتر برای کارهای کشاورزی و ساخت و ساز استفاده می شود، ۴ جک در طرفین بیل وجود دارد تا سبب حفظ تعادل بیل تراکتور شود.

بیل تراکتور ۳ جک: این نوع بیل تعادل کمتری دارد و نسبت به بیل ۴ جک زیاد دقیق نیست و بیشتر در کارهای دامپروری استفاده می شود. بیل عقب تراکتور: از این وسیله برای عملیات گودبرداری استفاده می شود. با این نوع بیل تراکتور می توان عمق ۳ متر را گودبرداری کرد. استفاده از این نوع بیل تراکتور مزیت فراوانی دارد و راندمان کار را به طرز چشمگیری بالا می برد.

بیل بکهو هیدرومک ساخت کدام کشور است

بیل بکهو هیدرومک ساخت کدام کشور است بسیاری از افراد که با تراکتور سر و کار دارند، با بیل بکهو آشنایی دارند. این بیل ها به بیل پشت تراکتور، بیل بکهو و یا بیل عقب تراکتور شهرت دارند و یکی از کاربردی ترین ابزار می باشند که ساخت کشور عزیزمان می باشد. از انواع بیل بکهو برای گود برداری استفاده می شود. این بیل ها معمولا دارای ویژگی ها و مشخصاتی خاص می باشد. برای حفاری سه متر در طول متر از بیل عقب تراکتور می توان استفاده کرد. انواع این بیل ها به صورت کلی دارای سه مدل باکت استاندارد می باشد و با هماهنگی کامل بر روی شاسی تراکتور نصب می شود.

علاوه بر این، بیل های بکهو دارای صندلی مخصوص برای اپراتور می باشند و قابلیت نصب پیکور را نیز بر روی خود دارند. همچنین باید گفت که انواع این بیلها دارای پمپ هایی با پیستونه های متفاوت و راندمان بالا و با قابلیت ساپورت بیل جلو می باشند.

بنابراین برای این که بتوان بیل را خرید و استفاده نمود، لازم است، که آشنایی با انواع بیل بکهو داشت. با آشنایی که از انواع این بیل ها می توان به دست آورد، امکان خرید بهترین و با کیفیت ترین بیل بکهو فراهم می باشد. به این صورت می توان با کیفیت ترین و بهترین نوع این بیل ها را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کرد.

چنگ بیل تراکتور

چنگ بیل تراکتور همان طور که می دانید امروز وسایل نقلیه کشاورزی و ادوات مربوط به آن باعث آسانی بسیاری از فعالیت های کشاورزی شده است از جمله، صرفه جویی و در زمان و انرژی کشاورز، از این رو با توجه به این مسئله در ادامه بررسی ویژگی های بیل تراکتوری پرداخته می شود.

  • از جمله مهم ترین ویژگی های بیل تراکتوری هیدرولیکی بودن آن است که کار با آن را برای اپراتور تراکتور آسان می کنند، هیدرولیک بودن جک های بیل تراکتوری باعث می شود، احساس سنگینی در هنگام برداشت خاک ،توسط اپراتور احساس نشود.
  • ناخن های بیل مکانیکی یا همان قسمت جلویی بیل تراکتوری از فلزی فولادی بسیار مقاوم و ضد سایش می باشد که باعث افزایش طول عمر آن در استفاده طولانی مدت می باشد، که می توان نگاه اقتصادی نیز به این موضوع داشت.
  • جک های مکانیکی بیل تراکتوری از بهترین متریال فولادی ساخته شده است تا در هنگام بارگیری تعادل تراکتور حفظ شود، که این ویژگی یکی از مهم ترین مزیت و ویژگی مثبت بیل مکانیکی می باشد که باید در هنگام خرید انواع بیل مکانیکی به آن توجه ویژه شود.

بیل لودری تراکتور رومانی

بیل لودری تراکتور رومانی لودر از مهمترین ماشین هایی به شمار می رود که در بسیاری از اماکن می توان از آن استفاده نمود، لودر کاربرد بسیار زیادی در راهسازی، بنادر، کشاورزی و دامداری ها دارد، وش ما می تواند با توجه به نوع کاری که دارید از آن استفاده نمایید.

از انواع لودر ها می توان به لودر های زنجیری، لودر های چرخ لاستیکی و لودر بکهولودر نام برد، اما از نظر بیل جلو تراکتور می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • بیل لودر یونیورسال: این نمونه بیل ها دارای دندانه می باشند و برای نفوذ به درون خاک بسیار مناسب هستند.
  • بیل لودر حفاری عمومی: این بیل ها که بیشتر برای مصارف عمومی به کار می روند و بسیار پر کاربرد می باشند.
  • بیل لودر صخره کنی: این نمونه از بیل ها برای مناطقی که خاک از سختی بسیار بالایی برخوردار است استفاده می شود و دندانه های آن طوری طراحی شده است که بتوانند به راحتی وارد قسمت های سخت و سفت گردند.

البته انواع بیل ها از نظر کاربرد می توانند به بیل های چند کاره، معمولی، تخلیه از بغل ، کنده گیر و سنگ گیر نیز اشاره کرد که می توان با توجه به طراحی خاصی که این بیل ها دارند مورد استفاده واقع گردند.

بیل تراکتوری به صورت عمده توسط مراکز معتبری که عرضه کننده مستقیم انواع بیل تراکتوری های تولید کشور هستند به بازارهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب و به صورت بدون واسطه عرضه می گردد. خریداران می‌ توانند در هر کجا که باشند با ارتباط با این مراکز عرضه کننده، خرید بیل تراکتوری را بدون دغدغه تجربه کنند و از بابت کیفیت بیل تراکتوری های مورد خریداری خود کاملا مطمئن باشند. در طرح فروش عمده مشتریان می توانند از خدمات بیشتری بهره گرفته و همچنین خرید مقرون به صرفه تری داشته باشند.

راه های ارتباطی مختلفی برای ثبت سفارش بیل تراکتوری وجود دارند، شما می توانید با اطلاع از راه های ارتباط با مرجع پخش بیل تراکتوری به راحتی ثبت سفارش خود را داشته و این محصول را در زمان مقرر تهیه کنید. با ارتباط با مرجع بزرگ و اصلی پخش کننده ما می توانید مدل های مختلف این محصول را با سایز بندی کامل سفارش داده و تهیه کنید، ما به شما تضمین می‌ کنیم که قیمت و کیفیت تمام محصولات ما بسیار مناسب بوده و رضایت شما را بدست خواهد آورد.

بیل تراکتور اپارات

بیل تراکتور اپارات انواع مختلف بیل تراکتور دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و کیفیت آن ها را می توان در جنس قطعات فلزی به کار رفته در آن ها مشاهده نمود.

این قطعات از جنس اصلی بوده و از فلز های مقاوم تشکیل شده است. انواع بیل تراکتور کوچک و بزرگ دارای یک دهنه بزرگ هستند که برای حفر چاه مناسب می باشند. آن ها با راحتی به تراکتور وصل می شوند و از دیگر مشخصه های اصلی که تعیین می کند کیفیت این محصولات چقدر است توان آن ها می باشد. هر چه مقاومت و قدرت این دستگاه ها بیشتر باشد، آن ها از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

قیمت این محصولات با همدیگر متفاوت می‌ باشد و هر چه اندازه آن ها بزرگتر باشد قیمت این محصولات نیز بیشتر است.دستگاه‌ هایی که گران تر هستند مسلماً از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند و قیمت مشخصه‌ای است که رابطه مستقیمی با کیفیت دارد و هر چه قیمت بالاتر باشد کیفیت محصول نیز بیشتر است.

اگر چه روش‌ های خرید این دستگاه ها بر روی قیمت ها تاثیر گذار می‌ باشد و با خرید های اینترنتی می توان دستگاه های با کیفیت را با قیمت مناسبی خریداری و درب منزل تحویل گرفت. بیل تراکتور مکانیکی کوچک برای استفاده در باغ ها نیز به کار برده می شود.

آن ها در توسعه باغ ها دارای کارایی بسیار زیادی می باشند و این محصولات چون استفاده زیادی را دارا می باشند از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و قیمت آن ها بسیار مناسب می باشد. تراکتور بوکان برندی است که بسیار محبوب بوده و از گذشته تا کنون، استفاده از آن ها در بین مردم رواج داشته است.

از افتخارات نمایندگی ما توزیع مستقیم بیل جلو تراکتور در مشهد می باشد و خریداران عزیز می توانند با مراجعه به دفاتر فروش ما اقدام به خرید این محصول فوق العاده کنند. مجموعه ما برای کسانی که امکان خرید حضوری برای آن ها میسر نیست، نیز چاره ای اندیشیده است. به این صورت که فروشگاه ما دارای یک سایت فروش می باشد که می توانند با مراجعه به این سایت، محصول خود را سفارش دهند.