با ساعت سیتیزن vip تک موتوره می توانید فشار خون خود را بسنجید

Citizen اکنون خود را در میان نوآورترین برندهای این بخش تثبیت کرده است، این یکی از پیشگامان ساعت های غواصی است، اما همچنین اولین خانه ای است که مدل های رادیویی کنترل شده را ایجاد کرد.

اگر از علاقه مندان به ساعت مچی هستید و عاشق بیوگرافی های زیبا هستید پس زمان را متوقف کنید، خود را راحت کنید و تاریخچه ساعت های Citizen را کشف کنید.

نقطه عطف واقعی حق ثبت اختراع Eco-Drive است، فناوری جدیدی که به ساعت اجازه می دهد در هر نقطه از جهان کار کند.

Eco-Drive باتری معمولی ندارد، اما به لطف یک سری سلول های خورشیدی کار می کند که به ساعت اجازه می دهد تا خود را با نور طبیعی شارژ کند.

ساعت سیتیزن vip تک موتوره نیازی به باتری ندارند و می توانند برای همیشه دوام بیاورند.

طبیعتاً با گذشت زمان این عملکرد بهبود یافته و در سیستم های دیگر ادغام می شود.

به عنوان مثال، در سال 1998 Eco-Drive Duo متولد شد که هم از انرژی خورشیدی و هم انرژی جنبشی ناشی از حرکت مچ دست تامین می شود.

یکی از آخرین نوآوری‌ها به سال 2011 بازمی‌گردد، زمانی که Citizen اولین ساعت‌های ماهواره‌ای در جهان، Citizen Eco-Drive Satellite Wave را ارائه کرد: آنها نشانگر زمان دقیق را از یک سیستم ماهواره‌ای، هر کجا که هستید، دریافت می‌کنند.

آیا می خواهید آنها را لمس کنید و با چشمان خود آنها را تحسین کنید؟ در جواهرات آنلاین ما مجموعه گسترده ای از این مدل ها را با دقت بسیار بالا و کیفیت عالی خواهید یافت.

به عنوان مثال، تاریخچه سیتیزن به ویژه برای طرفداران این بخش ارزشمند است، اما می تواند نمونه ای برای همه باشد: بنابراین این برند می تواند زمان را تصرف کند و با محصولات منحصر به فرد و نوآورانه آن را در دسترس همگان قرار دهد.

همه ما باید یاد بگیریم که از هر ثانیه وجودمان برای انجام کارهای بزرگ استفاده کنیم.