با خمیر دندان میسویک پمپی نگران سلامت دندان هایتان نباشید

خمیردندان های طبیعی، عاری از مواد شیمیایی مضر و حاوی عصاره های گیاهی، محصولات مراقبت از دهان و دندان هستند که همه می توانند از آن استفاده کنند.

خمیردندان های گیاهی و طبیعی مانند خمیر دندان میسویک پمپی محافظت بالایی از سلامت دندان ها می کنند و دندان ها را درخشان می کنند.

سطح دندان را به آرامی و بدون آسیب رساندن به آن تمیز می کند.

این یک خمیر دندان با روغن نارگیل است، هنگامی که دندان های خود را به طور منظم با خمیر دندان کربن فعال طبیعی مسواک می زنید، از مینای دندان محافظت می کند و با مبارزه با پوسیدگی از تشکیل پلاک جلوگیری می کند.

در از بین بردن حساسیت دندان ها نقش دارد و سفیدی اضافی را ایجاد می کند، علاوه بر طبیعی بودن فاقد فلوراید، SLS، SLES، پارابن، کف مصنوعی می باشد.

خمیر دندان بره موم طبیعی آگارتا که باید حداقل دو بار در روز استفاده شود با خاصیت طبیعی خود در بهبود زخم های دهان موثر است، ضمن اینکه از مینای دندان محافظت می کند، با پوسیدگی دندان نیز مبارزه می کند.

در جلوگیری از تشکیل تارتار موثر است، به از بین بردن مشکلاتی مانند تشکیل پلاک و لکه های دندان کمک می کند.

خمیر دندان طبیعی آگارتا حاوی روغن های گیاهی است که از سلامت دهان و دندان محافظت می کند و به جلوگیری از تشکیل تارتار کمک می کند.

هم به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند و هم در پیشگیری از خونریزی لثه نقش دارد.

در رفع بوی بد دهان و در عین حال خوشبو کننده نفس موثر است.

در حالی که سفیدی اضافی ایجاد می کند، از دندان های حساس نیز محافظت می کند.

خمیر دندان مناسب روی سطح بالایی مینای دندان می نشیند و مقاومت دندان ها را در برابر اسیدهای ناشی از پلاک آن ها افزایش می دهد.

با استفاده از خمیر دندان باکیفیت، از ترمیم مجدد دندان پوسیده حمایت می کند.