از روغن چرخ خیاطی برای رشد فولیکول مو استفاده کنید

در صورتی که استفاده مداوم از چرخ خیاطی می کنید، دستگاهتان باید روزانه روغن کاری شود، در حالی که با استفاده متوسط، روغن کاری گاه به گاه کافی است، یک قطره روغن در هر یک از مکان های زیر بمالید:

طرفین میله سوزن، در چهار سوراخ بالای سر. بازو، دو سوراخ در کنار بازو، اسلاید حامل شاتل، هر دو انتهای پیتمن و اهرم تغذیه، بادامک بالابرنده تغذیه، مفصل مرکزی اهرم تغذیه، و شکاف راهنمای تغذیه.

دستگاه هایی که در 150 سال گذشته اختراع شده اند بسیار تکامل یافته اند، بنابراین سوال امروزی این است: آیا هنوز باید چرخ خیاطی خود را روغن کاری کنیم؟

روغن و پارچه خوب نمی شوند، روغن پارچه را لکه می کند، به سختی از پارچه پاک می شود، حتی ممکن است به برخی از انواع پارچه ها حمله کند (بالاخره، این یک فرآورده نفتی است) و اگر بله از چه روغنی استفاده کنیم؟

همانطور که در بالا می بینید، سینگر قبلاً 150 سال پیش توصیه کرده بود که از روغن مخصوص استفاده کنید (روغن ماشینی Singer Superior).

روغن چرخ خیاطی

آیا هر چرخ خیاطی نیاز به روغن کتان صنعتی دارد؟
اول از همه، اجازه دهید آن را روشن کنیم: ما در مورد چرخ خیاطی خانگی صحبت می کنیم، چرخ خیاطی های صنعتی که تقریباً به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند در دسته بندی متفاوتی قرار می گیرند.

چرخ خیاطی خانگی که به روشی مشابه چرخ خیاطی صنعتی استفاده می شود، احتمالاً دوره گارانتی خود را نخواهد داشت.

اصولاً هر چرخ خیاطی (و هر مکانیزمی) که دارای قطعات فلزی متحرک در تماس با سایر قطعات فلزی باشد، در نقطه ای نیاز به روغن کاری دارد اصطکاک فلز روی فلز خوب نیست و باعث سایش می شود.

در حقیقت، اکثر چرخ خیاطی های خانگی مدرن برای استفاده نسبتا سبک طراحی شده اند و سازندگان سعی می کنند تعمیر و نگهداری انجام شده توسط کاربر نهایی را به حداقل برسانند.

بسیاری از چرخ خیاطی های مدرن دارای قطعات پلاستیکی یا تفلون هستند که نیازی به روغن کاری ندارند اما سریعتر از قطعات فلزی فرسوده می شوند.

سایر قطعات در کارخانه روغن کاری می شوند و برای استفاده مورد انتظار از دستگاه، سازنده روغن کاری اضافی را توسط کاربر توصیه نمی کند.